Sposoby na pozbycie się kataru

1. Data: 2002-10-26 14:27:46

Temat: Re: Sposoby na pozbycie się kataru
Od: "beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iga Majdak" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
news:v1ejrusoac19knic7h6s1b0ht0dg0o3jgd@4ax.com...
> On Fri, 25 Oct 2002 14:13:32 +0200, "Skakanka" <k...@N...pl>
> Jak to sie mowi...leczony katar trwa tydzien, nie leczony...7 dni:)
> Pozdrawiam...
> IGA.
---------------
Cos sprawdzilam na sobie po dlugim namawianiu. Otoz lampa Bioptron, a raczej
chyba jej odmiana - takie cos, co wyglada jak wieksza suszarka do wlosow i
sluzy do wielu celow- miedzy innymi do podsuszania ran. Dalam sie namowic na
swiecenie tym w nos - na czas "trzy pikniecia" /z trzema zdrowaskami mi sie
skojarzylo, dlatego mnie dlugo namawiano :-)/.
No wiec nie pytajcie mnie jak, ale zadzialalo! Po trzech seansach w ciagu 2
dni nie bylo sladu po wielkim, bulgocacym katarzysku. A lampa takowa
dysponuja rehabilitanci i chyba to jest to samo, czym handlowal Zepter.

Pozdrawiam,
Beata
m...@o...pl

1. Data: 2002-10-29 16:12:57

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> To lek Cirrus,
[...]
> Biore go tydzien a potem przestaje i kataru nie ma.

Jest takie powiedzenie:
Ile trwa katar? Leczony - 7 dni, nie leczony - tydzien ;)
pzdr
agi

1. Data: 2002-10-29 16:13:51

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka [Vaire]" wrote:

> A jeśli to taki "lejący się" katar :) to nie wiem...
> duuuużo chusteczek higienicznych przede wszystkim :)

plus krem na obtarty nos :)
pzdr
agi

Kosmetyki IDEA 25????????
KREMY na noc i na dzień.
Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))
* * * Może tego szukasz? * * *