Sposoby na pozbycie się kataru

1. Data: 2002-10-21 13:52:45

Temat: Re: Sposoby na pozbycie się kataru
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Tia, ale tam jest efedryna z jakas pochodna amfetaminy:)
> W kazdym razie przechdze przez katar bez wiekszych odchylow natury
> psychicznej:)

efedryna jest zdaje sie w wiekszosci syropow na kaszel...
pochodne amfetaminy tez moga byc rozne, generalnie lepiej o tym nie
mowic, bo zaraz dzieciaki sie rzuca do aptek kupowac w ilosciach
hurtowych, jak to wlasnie z niektorymi lekami z efedra i nie tylko jest,
zwlaszcza przed sesja ;)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-21 14:19:48

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> mowic, bo zaraz dzieciaki sie rzuca do aptek kupowac w ilosciach
> hurtowych, jak to wlasnie z niektorymi lekami z efedra i nie tylko jest,

Cilest za drogi przed sesje. Tusipec kosztuje grosze a tez sie sprawdze
hehehe
To z doswiadczen sesyjnych mojego roku:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-21 14:21:17

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" wrote:

> Cilest za drogi przed sesje.

Chyba nei o cilest chodziło ;-))

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-21 14:45:07

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Cilest za drogi przed sesje. Tusipec kosztuje grosze a tez sie sprawdze
> hehehe

dlaczego cilest?????

1. Data: 2002-10-21 14:46:29

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nei o cilest chodziło ;-))
>
> --
też mi się tak wydaje :)
trzeci raz czytam i nie moge zrozumieć co ma Cilest do kataru :)

Asia

1. Data: 2002-10-21 15:16:06

Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich w grupie.
> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne pozbycie
> się uciążliwego kataru?

Mi skutecznie pomaga Fervex. Lagodzi objawy i zdecydowanie mniej zuzywam
wtedy chusteczek :))) Poza tym duuuzo witaminy c w tabletkach i cytrynce. A
przed snem goraca kapiel z dodatkiem jakiegos "odtykajacego" nos olejku -
np. rozmarynowy i hop do lozeczka i wygrzewac. Uzbroic sie w cierpliwosc :)
Aha, tabletki typu sudafed ( chyba) na mnie nie dzialaja :(

Pozdrawiam

CaThy

1. Data: 2002-10-22 13:23:22

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości

> też mi się tak wydaje :)
> trzeci raz czytam i nie moge zrozumieć co ma Cilest do kataru :)

Tia... znowu cala ja... mysle o jedym a pisze drugie
Oczywiscie ze nie o cilest chodzilo tylko o cirrus
Jeszcze raz przepraszam
Ciekawa jestem ile jeszcze takich "wpadek" mi sie tutaj zdarzy;-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-25 10:13:00

Od: "Kami" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze lekarstwo na katar to wapno. Ja biore takie mususjace
rozpuszczalne 3* dziennnie po 2 tabletki i po 2 -3 dniach katar przechodzi.
Generalnie srodki mocno dzialajace typu Cirrus sa przy dluzszym dzialaniu
uciazliwe dla organizmu i moga zaszkodzic np nerkom. Dlatego warto najpierw
wyprobowac bardziej naturane srodki typu wapno i jeszcze zastosowac np
inhalacje
Kami

1. Data: 2002-10-25 12:13:32

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najpierw
> wyprobowac bardziej naturane srodki typu wapno i jeszcze zastosowac np

No ale Cirrus sie stosuje zazwyczaj tylko tydzien.
Poza tym jest swietny sposob - plukanie noska rozcienczona woda morska w
sprayu.
w 100% naturalny i bezpieczny.

Kaska

1. Data: 2002-10-26 09:01:55

Od: Iga Majdak <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Oct 2002 14:13:32 +0200, "Skakanka" <k...@N...pl>
wrote:

> [...]
>
>No ale Cirrus sie stosuje zazwyczaj tylko tydzien.
>Poza tym jest swietny sposob - plukanie noska rozcienczona woda morska w

Jak to sie mowi...leczony katar trwa tydzien, nie leczony...7 dni:)
Pozdrawiam...
IGA.

Kosmetyki IDEA 25????????
KREMY na noc i na dzień.
Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))
* * * Może tego szukasz? * * *