pielegnacja wlosow

1. Data: 2002-10-21 12:05:05

Temat: pielegnacja wlosow
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie wiem, czy o tym juz bylo, jak tak, to sorry, ale nie moge znalezc
archwium grupy;(
W kazdym razie...
Chcialam sie podzielic z Wami moim sposobem na zdrowe wlosy.
Jest nim nafta kosmetyczna. robie sobie z niej maseczke (raz w tyg). 2
lyzki nafty, plus zoltko, plus sok z polowy cytryny, taka mieszanke
nakladam na 15 minut na wlosy, potem dokladnie myje. Po pierwszym razie
wlosy sa juz ladniejsze, a po kilku tygodniach sa naprawde zdrowsze, to
widac. moje byly zniszczone okropnie, teraz "odzywaja". Do tego lykam
tabletki ze skrzypu. To dziala;) trzeba tylko troche cierpliwosci..

na mnie podzialalo...:)
pozdrawiam serdecznie,
powodzenia:)))
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-21 12:19:14

Temat: Re: pielegnacja wlosow
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widac. moje byly zniszczone okropnie, teraz "odzywaja". Do tego lykam
> tabletki ze skrzypu. To dziala;) trzeba tylko troche cierpliwosci..

Wow, ja bym chetnie to zastosowala, ale slyszalam, ze nafta rozjasnia wlosy
i nie nadaje se do ciemnych. To prawda? Mialam kiedys szampon wzmacniajacy
Seboradin z nafta i bylo na nim napisane, ze do wlosow jasnych.

Kruszyna
(pora zimowa praktycznie calkiem czarna, latem mniej)

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 12:28:22

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam wlosy ciemne i stosuje nafte kosmetyczna raz w tygodniu(sama
> wcieram),ponadto tez stosowalam seboradin, nie widzialam
> zadnych rozjasnien.

Tak? O, to super. Ja mojego Seboradinu nie zuzylam, bo sie przestraszylam :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 12:29:00

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ja mam wlosy ciemne i stosuje nafte kosmetyczna raz w tygodniu(sama
wcieram),ponadto tez stosowalam seboradin, nie widzialam

pozdrawiam
Adrianna

1. Data: 2002-10-21 12:36:10

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
A ja mam superodżywkę, którą poleciła mi fryzjerka i powiem Wam że efekty na
moich cieniutkich przetłuszczających się 'piórkach' widać! Nazywa się to z
obca Hair Treatment Wax, kupuje się w aptece, jest w wersji dla włosów blond
(z rumiankiem) oraz taki dla pozostałych. Zapach ma może trochę chemiczny,
ale co tam! Wciera się to w skórę głowy (tu leży pies pogrzebany! :)),
trzyma w cieple, spłukuje. A nadaje się na różniste problemy: włosy
zniszczone, wypadające, z łupieżem i in. Stosowałam już 5 razy i mam
mięciuteńkie, błyszczace włosy (koleżanka w pracy mówi że 'jak sierść
szczeniaka spaniela' ;)) - a na dodatek rosną jak na drożdżach! To właśnie
powiedziała mi fryzjerka - że klientki które używają tego wosku mówią że
włosy szybciej rosną (a ja zapuszczam). Pewnie chodzi o mocno działające na
cebulki włosowe składniki, właśnie podczas tego wmasowywania.
Cena - chyba koło 16 zł za całkiem spore pudełeczko.
Polecam zapuszczającym! :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-10-21 12:38:17

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A farbujesz wlosy? byc moze troche farby sie zmyje,skoro
pisza,ze rozjasnia...tak mysle.

Adrianna

1. Data: 2002-10-21 12:38:38

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A farbujesz wlosy? byc moze troche farby sie zmyje,skoro
> pisza,ze rozjasnia...tak mysle.

Nie, nie farbuje. Jestem z natury schwarz. I schwarz charakter :))
Ale ponizej jest jeszcze jeden sposob na odzywienie podany przez Kvenmadur.
I to jest bardzo ciekawe :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 13:01:32

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Polecam zapuszczającym! :)

Ja sie przylaczam. Od wielu lat mniej lub bardziej regularnie ja stosuje i
nie ma nic lepszego wg mnie. Dodam ze jest to odzywka polecana dla osob po
chemioterapii. Ja ja stosuje troche inaczej niz na opakowaniu bo za leniwa
jestem na nakladanie cieplych recznikow a wanne mam tak malutka ze siedzenie
w cieplej kapieli odpada.
Ja nakladam ta odzywke, obwijam glowe folia do zywnosci taka przezroczysta,
podgrzewam to wszystko chwileczke suszarka i nakladam czapke. Najczesciej
tak ide spac i zmywam to rano ewentualnie robie swoje domowe sprawy i zmywam
po kilku godzinach. Efekt rewelacyjny.
Po nocy przespanej z takim kompresem jak zmyje sie odzywke z wlosow bardzo
trudno je wytrzec w recznik. Ma sie wrazenie ze caly czas sa mokre. A one sa
po prostu tak bardzo nawilzone i odzywione.
Jak pouzywam kilka razy to fryzjerki nie chca wierzyc ze kiedykolwiek
farbowalam wlosy hehehehe

Polecam szczegolnie wieksze opakowanie bo cenowo bardzo sie roznia. Im
wieksze tym naprawde bardz bardzo tansze.
Kropelka

1. Data: 2002-10-21 13:17:50

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
blond
| (z rumiankiem) oraz taki dla pozostałych.

To jest ta henna, tak? A jak z przetłuszczaniem włosów przy stosowaniu?
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-21 13:34:18

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest ta henna, tak? A jak z przetłuszczaniem włosów przy stosowaniu?
Mi się wydaje że to jakiś rodzaj wosku a henna jest tam czynnikiem
odżywczym, ale odżywka jest biała, więc nie barwi włosów na pewno.
I moje - jak już pisałam przetłuszczające się - włosy bynajmniej na
tłustości nie zyskały. Kropelka też chwali, znaczy - COŚ w tym jest! :)
Magda

Sposoby na pozbycie się kataru
Kosmetyki IDEA 25????????
KREMY na noc i na dzień.
Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))