Drgająca powieka

1. Data: 2002-10-21 12:38:38

Temat: Drgająca powieka
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest śmieszne :) ale od 2 tygodni drga mi powieka. tego nie widać ale
doprowadza mnie to do szału.
wiem że jest to brak jakiejś witaminki ale nie wiem jakiej. Pomocy :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-10-21 12:44:29

Temat: Re: Drgająca powieka
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem że jest to brak jakiejś witaminki ale nie wiem jakiej. Pomocy :)

Chyba magnezu...proponuje wiecej czekolady/kakao/:)

pozdrawiam
Adrianna

1. Data: 2002-10-21 12:46:15

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba magnezu...proponuje wiecej czekolady/kakao/:)
>
> pozdrawiam
> Adrianna

Chyba nie :)
jestem nałogowym jadaczem czekolady, więc składników w niej zawartych na
pewno mi nie brakuje :)

1. Data: 2002-10-21 12:47:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <r...@r...mm.pl> napisał(a):

> To nie jest śmieszne :) ale od 2 tygodni drga mi powieka. tego nie widać ale
> doprowadza mnie to do szału.
> wiem że jest to brak jakiejś witaminki ale nie wiem jakiej. Pomocy :)

Magnez + witamina B6 (Magnefar, Magne B6, itp.)

JoP

1. Data: 2002-10-21 12:50:09

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> doprowadza mnie to do szału.
> wiem że jest to brak jakiejś witaminki ale nie wiem jakiej. Pomocy :)

brakuje Ci magnezu , kup sobie "Magnefar B6" jest to magnez oraz witamina
B6.
B6 zwieksza wchlanianie magnezu z przewodu pokarmowego.Najmniejsze
opakowanie zawiera 50 tabletek i jest stosunkowo drogie - bo cos pod 20 zl.
Bierzesz 3x dziennie po 1-2 tabletki. Ja bralam 3 x 1. Po jakies 3 dniach
zaczyna Ci mijac drganie powieki. Moze taniej wyjdzie osobno magnez i
osobno B6, bo i tak nie wyjesz calego opakowania.

Jola L-L

1. Data: 2002-10-21 12:51:34

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Spróbowałabym jednak z magnezem w tabletkach (sama zażywam Laktomag B6).
> Nie zaszkodzi, może pomoże (zawsze mi pomaga na drgające powieki), a poza
> tym - jak mawia moja mama - 'magnez łagodzi obyczaje' :) (nie żebym miała
> coś do Twoich obyczajów! ;) on po prostu dobrze wpływa na wszystkich
> nerwowych, zestresowanych...)
> Pozdrawiam,
> Magda

No to spróbuje jednak z tym magnezem
jak nie na oko to na pewno na obyczaje pomoże :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-10-21 12:52:13

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-21 12:54:59

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" wrote:

> To nie jest śmieszne :) ale od 2 tygodni drga mi powieka. tego nie
> widać ale doprowadza mnie to do szału.
> wiem że jest to brak jakiejś witaminki ale nie wiem jakiej. Pomocy :)

jesli polecany Magnez nei skutkuje,
to jest to tik nerwowy najprawdopodobneij wywołany sytuacja stresogenną,
minie tak samo jak sie pojawił, gdy tylko "przyczyna" ustąpi ;-)

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-21 13:02:10

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> Chyba magnezu...

Potasu raczej.

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 13:02:19

Od: "ID" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie tak objawia sie niedobor potasu.
Kiedys slyszalam, ze pomagaja na to np. banany, ale glowy nie dam za efekt.

IDa

pielegnacja wlosow
Sposoby na pozbycie się kataru
Kosmetyki IDEA 25????????