Drgająca powieka

1. Data: 2002-10-21 13:11:16

Temat: Re: Drgająca powieka
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie tak objawia sie niedobor potasu.
> Kiedys slyszalam, ze pomagaja na to np. banany, ale glowy nie dam za
efekt.

Dokladnie.
To moze byc magnez. ale czesto jest to tez niedobor potasu.
Oprocz bananow bardzo bogatym zrodlem potasu sa pomidory:)

Kaska

1. Data: 2002-10-21 14:44:10

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To moze byc magnez. ale czesto jest to tez niedobor potasu.
> Oprocz bananow bardzo bogatym zrodlem potasu sa pomidory:)

ja również skłoniłabym się w kierunku potasu, jeśli mam wybierać między
magnezem a potasem.
Adrianna napisała że magnez jest m.inn. w czekoladzie a ja jem jej naprawde
dużo, więc to nie to :)
Przerzuce się na pomidory i bananki za którymi również przepadam :)
pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-10-21 14:47:40

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> Przerzuce się na pomidory i bananki za którymi również przepadam :)
> pozdrawiam Asia

Ziemnaiki też go sporo mają.

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 14:48:51

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ziemnaiki też go sporo mają.
>
> --
oj, za ziemniakami to ja raczej nie przepadam. mogło by ich nie być jak dla
mnie :)

1. Data: 2002-10-21 14:59:26

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> oj, za ziemniakami to ja raczej nie przepadam. mogło by ich nie być jak dla
> mnie :)

Rozumiem.
Ja sobie bez nich jedzenia nie wyobrażam.
To jest naprawdę bardzo niedoceniane warzywko.

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 15:00:51

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi wrote:

> Rozumiem.
> Ja sobie bez nich jedzenia nie wyobrażam.
> To jest naprawdę bardzo niedoceniane warzywko.

A może w takim razie mleko ?

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 23:17:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> To nie jest śmieszne :) ale od 2 tygodni drga mi powieka. tego nie widać ale
> doprowadza mnie to do szału.
> wiem że jest to brak jakiejś witaminki ale nie wiem jakiej. Pomocy :)

a moze powinnas pomylsec o wybraniu sie od lekarza albo neurologa.
iwon(k)a

1. Data: 2002-10-22 06:06:04

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> a moze powinnas pomylsec o wybraniu sie od lekarza albo neurologa.

Fakt.
Neurolog, to zawsze nie to co lekarz ;P

ps
A po jaką cholerę ?

--
GABi

1. Data: 2002-10-22 07:26:37

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może w takim razie mleko ?
>
> --
nie nie nie :)

1. Data: 2002-10-22 07:48:15

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> nie nie nie :)

Najprostrze rozwiązanie:

Idziesz do apteki, mówisz jak jest,
dostajesz co trzeba, łykasz i po kłopocie :)

Pasi ? ;)

--
GABi

pielegnacja wlosow