Drgająca powieka

1. Data: 2002-10-22 13:51:30

Temat: Re: Drgająca powieka
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer GABi zrzucił jesiennie taki liść: ;o)
> Najprostrze rozwiązanie:
>
> Idziesz do apteki, mówisz jak jest,
> dostajesz co trzeba, łykasz i po kłopocie :)
>
> Pasi ? ;)

E, GABi, jeśli to się ciągnie i proste środki nie pomagają to
jednak lepiej iść do lekarza i własnie neurologa, bo to MOŻE być
calkiem poważny sygnał od mózgu...
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-10-22 17:33:55

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sth wrote:

> E, GABi, jeśli to się ciągnie i proste środki nie pomagają

Jeśli nie pomagają.
Ale z tego, co pisała Asia, nie wynikało, żeby Ona próbowała
czegokowiek.
Mnie też kiedyś tak drgała powieka.
Poszłam do apteki, coś tam kupiłam i mi zwyczajnie przeszło.

> jednak lepiej iść do lekarza i własnie neurologa, bo to MOŻE być
> calkiem poważny sygnał od mózgu...

Ja bym nie panikowała.

--
GABi

1. Data: 2002-10-23 09:23:45

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer GABi zrzucił jesiennie taki liść: ;o)

> Ja bym nie panikowała.

Jasne, że nie. Wystarczy iść sobie spokojnie. ;o)
--
,

1. Data: 2002-10-25 14:35:26

Od: "Tomi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej

wydaje mi sie ze to brak magnezu spróbuj jak nie pomoze to na pewno nie
zaszkodzi

Użytkownik Sth <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E80178204B@jpl
want003.jasien.net...

1. Data: 2002-11-02 18:47:36

Od: "macedonia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdy objaw skurczu nerwów czy mieśni,
to zwykle niezrównowazona dieta.
Pewnych skladników jest za duzo lub innych zbyt malo.

Tak naprawde, trudno jest ocenic co na to wplywa,
ale na pewno nalezy wzbogacic organizm o WSZYSTKIE
dostepne witaminy w odpowiednich proporcjach.
Kazdy skurcz, to sygnal do jedzenia witamin,
dobrze wiedza o tym sportowcy.

1. Data: 2002-11-07 13:55:00

Od: "Marisa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale na pewno nalezy wzbogacic organizm o WSZYSTKIE
> dostepne witaminy w odpowiednich proporcjach.

Nie tyle witaminy co mineraly. Szczegolnie sod i potas.

Pozdrawiam Marisa

1. Data: 2002-11-08 08:50:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie tyle witaminy co mineraly. Szczegolnie sod i potas.
>
> Pozdrawiam Marisa

Też mi się wydaje, że brakuje minerałów, ale jakich, to nie wiem. Mi też tak
często drgała powieka, a koleżance z pracy - kąciki ust. Ponieważ koleżanka ma
problemy z tarczycą, a właściwie nie ma tarczycy, ciągle pije wode wysoko
zmineralizowaną. I jak w pewnym okresie nie piła tej wody, to zaczynały drgać
usta.
Od jakiegoś czasu ja też zaczęłam pić wodę zmineralizowaną i faktycznie już
dawno nie drgała mi powieka. A jest to głupie uczucie rzeczywiście.

Może Tobie też pomoże.
Pozdrawiam
Karina

pielegnacja wlosow