Re: pielegnacja wlosow

From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pielegnacja wlosow
Date: Mon, 21 Oct 2002 15:01:32 +0200

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ap0s7m$biu$1@news.onet.pl...

> Polecam zapuszczającym! :)

Ja sie przylaczam. Od wielu lat mniej lub bardziej regularnie ja stosuje i
nie ma nic lepszego wg mnie. Dodam ze jest to odzywka polecana dla osob po
chemioterapii. Ja ja stosuje troche inaczej niz na opakowaniu bo za leniwa
jestem na nakladanie cieplych recznikow a wanne mam tak malutka ze siedzenie
w cieplej kapieli odpada.
Ja nakladam ta odzywke, obwijam glowe folia do zywnosci taka przezroczysta,
podgrzewam to wszystko chwileczke suszarka i nakladam czapke. Najczesciej
tak ide spac i zmywam to rano ewentualnie robie swoje domowe sprawy i zmywam
po kilku godzinach. Efekt rewelacyjny.
Po nocy przespanej z takim kompresem jak zmyje sie odzywke z wlosow bardzo
trudno je wytrzec w recznik. Ma sie wrazenie ze caly czas sa mokre. A one sa
po prostu tak bardzo nawilzone i odzywione.
Jak pouzywam kilka razy to fryzjerki nie chca wierzyc ze kiedykolwiek
farbowalam wlosy hehehehe

Polecam szczegolnie wieksze opakowanie bo cenowo bardzo sie roznia. Im
wieksze tym naprawde bardz bardzo tansze.
Kropelka