odpowiedni szampon

1. Data: 2003-08-31 09:59:24

Temat: odpowiedni szampon
Od: " pyt.am" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy mile Panie - jako najlepiej obeznane w temacie - mpga polecic mi
odpowiedni szampon, ktory moglbym stosowac codziennie, a ktory w jak
najmniejszym stopniu zle wplywalby na wlosy. Niestety wlosy sa juz slabe z
tendencja do wypadania, a musze praktycznie codziennie myc glowe wiec
chcialbym uzywac cos co nie bedzie niszczyc wlosow. Jezeli mozecie podac
konkretne nazwy takich szamponow (moze orientacyjna cene) oraz gdzie sa do
nabycia (sklep czy moze pateka) bylbym mocno zobowiazany :))

pozdrawiam
pyt.am

1. Data: 2003-08-31 10:14:08

Temat: Re: odpowiedni szampon
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " pyt.am" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konkretne nazwy takich szamponow (moze orientacyjna cene) oraz gdzie sa do
> nabycia (sklep czy moze pateka) bylbym mocno zobowiazany :))

Witam

Sama niedawno zadałam to pytanie bo chciałabym zmienić szampon. Do tej pory
używałam L'Oreala do włosów cienkich i delikatnych (szmpon i odzywkę około
12 zł/szt) i byłam zadowolona. Też miałam okres że wypadały mi włosy i po
tym szmponie dość przestały. Polecam też witaminy np. wyciąg ze skrzypu
polnego na włosy, cerę i paznokcie.
http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-08-31 12:40:38

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pyt.am <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> najmniejszym stopniu zle wplywalby na wlosy. Niestety wlosy sa juz slabe z
> tendencja do wypadania, a musze praktycznie codziennie myc glowe

Pregaine- delikatny do słabych włosów ok.26zł; freederm do częstego
stosowania ok. 26 zł, ducray extra doux ok. 17zł za małą butelkę. wszystko w
aptece

1. Data: 2003-09-01 08:31:20

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pyt.am napisał/a w news:bisgts$8sn$1@inews.gazeta.pl:

> odpowiedni szampon, ktory moglbym stosowac codziennie,

Seboradin niger. W drogeriach.

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

Dermika Mat B czy Vichy?
pryszcze "podskórne"
żel anty-cellulite
krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?
farba blond