farba blond

1. Data: 2003-08-30 15:10:47

Temat: farba blond
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanko: czy jesli uzyje farby lub kremu koloryzujacego o jakims
odcieniu jasnego blond na wlosy o ciut ciemiejszym kolorze, to czy bedzie
widac efekt? Bo zerkalam na strone Welli ogladajac odcienie farb i bylo
napisane przy blondach, ze kolor wyjsciowy: od jasnego do ciemnego bondu.

Bo moje wlosy (naturalne ciemny blond) po balejazach i lecie nabraly takiego
lekko slomkowego, nieciekawego odcienia i myslam, czy jesli naloze na to
jakas farbe blond, lekko jasniejsza niz mam na glowie to czy bedzie widac
jakis efekt?

--
pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-08-30 15:13:34

Temat: Re: farba blond cd....
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno (tak bardziej z ciekawosci ;):
jesli na wlosy ciemny blond naloze farbe, np
http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/decor
e/colornuanc.jsp -
np.pierwszy blond od gory,
to jaki bedzie efekt?

--
pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-08-30 15:48:41

Temat: Re: farba blond
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

El@ napisał/a w news:biqeq4$t61$1@inews.gazeta.pl:

> czy jesli naloze na to jakas farbe blond, lekko jasniejsza niz mam
> na glowie to czy bedzie widac jakis efekt?

W moim przypadku było tak, że po nałożeniu na włosy uprzednio farbowane
farby w jaśniejszym odcieniu, (niewielkie) odrosty wyszły idealnie jak
na opakowaniu, natomiast reszta zdecydowanie ciemniejsza:(

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

kursy manicure, pedicure
czy ktos ma serie Pure Zone
l'oreal podkład?
Re:My emails...
[WRC] Dla poszukujących Petrole, Seboradin