żel anty-cellulite

1. Data: 2003-08-30 16:23:43

Temat: żel anty-cellulite
Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was takie pytanko...do tej pory uzywałam zelu z avonu..własnie sie
konczy i musze cos kupic..a ze brak funduszy wiec musze kupic cos
tanszego:(..kumpela polecila mi zel antycellulitis z Ziaji..Czy uzywałyście
go moze? czy wogole jest on dobry?
karina

1. Data: 2003-08-30 17:09:30

Temat: Re: żel anty-cellulite
Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bardzo lubie krem z seri Cztery pory roku
z kompleksem wyszuplajacym, ktory jest
pomocny w zwalczaniu cellulitu
kosztuje ok.5zl/opakowanie

skora poprawila swoj wyglad
jest jedrniejsza i cellulit sie zmiejszyl :))

na pewno ma na to wplyw tez krem avonu, ale
uzywam go stosunkowo niedlugo [2tyg]

pozdrawiam :)

Ola

1. Data: 2003-08-30 18:24:57

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał w
wiadomości news:biqivo$di1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> konczy i musze cos kupic..a ze brak funduszy wiec musze kupic cos
> tanszego:(..kumpela polecila mi zel antycellulitis z Ziaji..Czy

Ja używam ciągle, coprawda raczej zapobiegawczo, bo mój celulitis chyba jest
bardziej urojony, ale preparat fajny, super pachnie, skóra jest po nim
bardzo gładka, kupiłam sobie w Macro od razu 3, inaczej tam nie dają, i
dobrze zrobiłam.
Maga

1. Data: 2003-08-30 22:25:26

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konczy i musze cos kupic..a ze brak funduszy wiec musze kupic cos
> tanszego:(..kumpela polecila mi zel antycellulitis z Ziaji..Czy

Zobacz ten link, sa tam rózne kosmetyki antycellulitowe plus opinie osób
uzywajacych.
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?cmd=br
owse&category_id=26

1. Data: 2003-08-30 23:07:21

Od: "Kosa Kostrzewska" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał(a):

>kumpela polecila mi zel antycellulitis z Ziaji..Czy uzywałyście
> go moze? czy wogole jest on dobry?

Jest SUPER! Tani bardzo a chyba najlepszy.

Ja uzywalam Vichy bez zadnych efektow, po miesiecznej rzerwie zaczelam uzywac
Ziaji wlasnie. Po kilku dniach skora byla juz bardzo gladka i swiatnie
nawilzona. Stosuje od 3 miesiecy i jestem baaardzo zadowolna z efektow.

W ramach zwalczania cellulitu stosuje tez diete (zadnej kawy, malo
weglowodanow) i cwicze. Przez 3 miesiace stan moich nog poprawil sie
nadzwyczajnie :)

1. Data: 2003-08-31 12:49:48

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał(a):

> ze brak funduszy wiec musze kupic cos
> tanszego:(..kumpela polecila mi zel antycellulitis z Ziaji..Czy uzywałyście
> go moze? czy wogole jest on dobry?

to nie kwesta ceny. każdy środek zadziała, jeśli nie będziesz sie skupiała na
smarowaniu, lecz na diecie, masażach, wodzie, sporcie itp. kremy
antycelulitowe to bardziej środek poślizgowy przy masażu

1. Data: 2003-08-31 17:50:00

Temat: Odp: żel anty-cellulite
Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik karina1 <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:biqivo$di1$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> konczy i musze cos kupic..a ze brak funduszy wiec musze kupic cos
> tanszego:(..kumpela polecila mi zel antycellulitis z Ziaji..Czy

Dziękuje Wam ... a mam jeszcze jedno takie pytanko..znacie cos dobrego na
rozstepy? ostatnio
przytyłam a teraz znowu schudłam i na udach pojawiły sie małe rozstepy..

1. Data: 2003-09-01 08:35:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 napisał/a w news:bitcev$7eh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> znacie cos dobrego na rozstepy?

Krem na rozstępy z Avonu. Działa.

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-09-01 13:10:46

Od: "Justine" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam!!!
tani a naprawde rewelacyjny
justi

1. Data: 2003-09-02 12:22:02

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no prosze same zalety
a ja kupilam i mam uczulenie :( tzn skora mnie swedzi przez jakies pol godz,
ale potem jest rzeczywiscie fajna

Jak chcesz, ale jak masz wrazliwa skore to uwazaj!
ja np nigdy na nic nei milama uczulenia!

krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?
farba blond
kursy manicure, pedicure
czy ktos ma serie Pure Zone
l'oreal podkład?