pryszcze "podskórne"

1. Data: 2003-08-31 08:53:58

Temat: pryszcze "podskórne"
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Problem dotyczy "podskórnych" pryszczy, otóż od niedawna (2-3 mies.) zaczęły
się pojawiać w ololicach skroni. Nie jest ich dużo (1,2) ale zawsze są. Bolą,
nie dają się wycisnąć i utrzymują się dość długo. I tu pytanie skąd one się
biorą, dlaczego się pojawijają? Dodam że kiedyś z tego typu pryszczami nie
miałam doczynienia. Mam cerę tłusto-mieszaną, trądzikową. Co skutecznego
polecacie na te "niespodzianki". Dodam że od pewnego czasu stosuję papkę
przeciwtrądzikową "Jadwiga", ale spektakularnych efektów nie zauważyłam.
Dzięki za jakiekolwiek info. bo już nie daję z nimi rady.
pzdr
magnolijka

1. Data: 2003-08-31 09:03:30

Temat: Re: pryszcze "podskórne"
Od: "Iwona" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Problem dotyczy "podskórnych" pryszczy, otóż od niedawna (2-3 mies.)
zaczęły
> się pojawiać w ololicach skroni.

Moze to są potówki?

1. Data: 2003-08-31 09:26:47

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

magnolijka wrote:

>miałam doczynienia. Mam cerę tłusto-mieszaną, trądzikową. Co skutecznego
>polecacie na te "niespodzianki". Dodam że od pewnego czasu stosuję papkę

One się biorą z bakterii, niestety. Papka może nie pomóc, jeśli macasz
twarz brudnymi rękami. Może się to też brać ze sposobu odżywiania. Mnie
się przestały robić po dwóch miesiącach diety Montignaca. Dużo mocnej
kawy też źle wpływa na cerę, papierosy jeszcze gorzej. Dla obudzenia
piję herbatę czarną lub zieloną, a kawę tylko na mleku i to rzadko. Stan
cery mam dużo lepszy niż kiedyć, chociaż czasami coś wyskoczy. Ale dużo
rzadziej.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-08-31 11:52:19

Temat: Re: pryszcze
Od: "Kosa Kostrzewska" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magnolijka <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam,
> Problem dotyczy "podskórnych" pryszczy,

Moga to byc pozostalosci po poprzednich pryszczach ktore niedokladnie
wycisnelas. Mozesz sprobowac smarowac mascia ichtiolowa (w aptekach) ktora ma
wlasciwosci wyciagajace. Uwazaj z nia jednak w poblizu oczu, pozatym
posmarowane miejsce moze czasowo spuchnac.

Nie wyciskaj ich, zwlaszcza gdy sa niedaleko oczu, mozesz zawartosc tego
pryszcza wcisnac glebiej w skore a to juz krok od zakazenia.

Twarz oczyszczaj dokladnie, po zrobieniu parowki, staraj sie jednak nie
wyciskac a uzywac preparatow pielegnujacych.

1. Data: 2003-08-31 13:19:33

Od: "Kropka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze to są potówki?

O ile wiem to potówki nie bolą.

1. Data: 2003-08-31 17:25:47

Temat: Odp: pryszcze "podskórne"
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magnolijka <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bisd36$scc$...@i...gazeta.pl...
> [...]
Bolą,
> nie dają się wycisnąć i utrzymują się dość długo. I tu pytanie skąd one

Prezjdz sie z tym do dobrej kosmetyczki albo dermatologa. Moja kolezanka
miala cos takiego , wyciskala uparcie, potem ja bolalo i wyskakiwaly znowu
tak jakby ona je tylko przeciskala pod skora) i sie okazalo, ze ma cos
dermatologicznego. Nie pamietam w tej chwili , jak sie to nazywalo ale juz
jest po krzyku. Tobie tez radze tego nie lekcewazyc . Sadze , ze sama zmiana
diety tu niewiele pomoze.
=====
annaM

1. Data: 2003-08-31 19:01:47

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

" magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Problem dotyczy "podskórnych" pryszczy

W sklepach zielarskich (takich gdzie mają różne dziwne kosmetyki, herbatki,
para-leki itp) jest maść cynkowa z kwasem salicylowym - czyli odwieczna
Pasta Lassara. (odwieczna, bo moja mama w młodości też nią leczyła swoje
pryszcze:) Stosuje się ją miejscowo, na noc - bo jest biała. Pięknie wysusza
wszystkie paskudy, zarówno te ropne jak i takie, o których Ty piszesz -
głębokie, bolesne nie dające się wycisnąć. Pod względem skuteczności bije na
głowę wszystkie drogie, markowe produkty przeciwtrądzikowe. Teraz kupuję ją
dla nastoletniego syna - na niego też działa:)
Jeszcze jedno - ktoś mi kiedyś mówił, że takich specyfików jak maść
ichtiolowa nie należy stosować na twarz, bo po pryszczach zostają blizny.
Nie wiem, ile jest w tym prawdy, ale.... ostrożnie.
Anka

1. Data: 2003-09-01 06:07:16

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwtrądzikową "Jadwiga", ale spektakularnych efektów nie zauważyłam.
> Dzięki za jakiekolwiek info. bo już nie daję z nimi rady.

Kiedys mnie to nekalo, jako nastolatke. Z tego co pamietam stosowalam a to
antybiotyk- Davercin w plynie, ale jego musi zapisac lekarz. Niestety, jako
pamiatka zostaly mi glebokie, biale blizny po tych ropniakach i nie moge sie
ich pozbyc... Najlepiej, jak udasz sie do dermatologa, on na pewno doradzi
co i jak... Powodzenia.
Agata

1. Data: 2003-09-01 19:14:29

Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kupuję ją
> dla nastoletniego syna - na niego też działa:)

no wlasnie - masc cynkowa u mnie sprawdza sie w stu procentach jezeli
chodzi o pryszcze podskorne, u ktorych nie widac ropy. zakladam ja sobie
na noc, przez nastepny dzien najczesciej jeszcze mocniej boli mnie ta
krosta, zakladam wiec na druga noc, rano wychodzi ropa, ktora szybko
pokrywam benzacne 10% (na dzien i na noc), ktory doskonale wysusza i na
trzeci dzien mam problem z glowy.
Tobie tez tego zycze!
pozdr. anik.

1. Data: 2003-09-20 18:49:06

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> a.pl/usenet/
kup sobie Dallacin T w płynie a za dwa dni zapomnisz o problemie i to na
dłuugo - kosztuje 30 zł ( miałam taki sam problem)

żel anty-cellulite
krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?
farba blond
kursy manicure, pedicure
czy ktos ma serie Pure Zone