odsysanie tluszczyku

1. Data: 2001-03-30 21:04:00

Temat: odsysanie tluszczyku
Od: "Asia" <j...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Mam duza róznice miedzy biodrami i talia. Kupienie fajnego ciucha jest
wielkim problemem. Zamierzam pozbyc sie tluszczu na posladkach poprzez
wyssanie. Czy ktos z szanownych "niusów" wie gdzie to moge zrobic i ile
kosztuje ten luksus? Najbardziej interesuje mnie Poznan lub Kraków.

Asia

2. Data: 2001-03-31 20:58:54

Temat: Re: odsysanie tluszczyku
Od: "WD" <w...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

polanica zdroj
Uzytkownik "Asia" <j...@g...de> napisal w wiadomosci

3. Data: 2001-04-03 16:09:49

Od: "Asia" <j...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

WD <w...@r...net.pl> schrieb:

> polanica zdroj

jak nazywa sie ta klinika i gdzie sie znajduje w Polanicy Zdroju. Podaj
przynajmniej nazwe to telefon zdobede

dzieki

4. Data: 2001-04-03 21:03:10

Od: "WD" <w...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

polanica jest tak mala ze kazdy ci powie :) , nazwa to po prostu Klinika
chirurgii plastycznej ,szefem jest prof. Kobos

5. Data: 2001-04-08 22:41:55

Od: r...@p...onet.pl (Mieczyslaw Rembowiecki) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Asia
> A moze zamiast odsysania najpierw poczytac na temat
zaleznosci kobiecej urody od nadrzednego hormonu i
zrobic korekte zywieniowa.Mam ksiazke na ten temat
niedostepna w ksiegarniach.Polecam.Pozdrawiam.m.

wstrzas mozgu - pilne pytanie................
Czy jest to homeopata?
plamienie
dieta optymalna
operacja chirurgiczna klatki piersiowej