odwodniona skora

1. Data: 2004-01-18 14:01:23

Temat: odwodniona skora
Od: "Izabelka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy mozecie mi cos polecic na odwodniona skore na nosie? Ogolnie skore mam
mieszana, ale ostatnio zauwazylam, ze skora na nosie jest bardzo odwodniona.
Szukam czegos nietlustego i niedrogiego. Nie mam duzych problemow z cera,
jedynie te okropne zaskorniki, ale malo widoczne

1. Data: 2004-01-18 20:41:45

Temat: Re: odwodniona skora
Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem Physiogel, do kupienia w aptece. Rewelacyjnie nawilża. Jest w dwóch
wersjach pojemnociowych. 10 ml kosztuje chyba 6 zł. Proponuję zacząć od
tego. Życzę powodzenia!

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2004-01-18 21:41:11

Od: "Izabelka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Krem Physiogel, do kupienia w aptece. Rewelacyjnie nawilża. Jest w dwóch
> wersjach pojemnociowych. 10 ml kosztuje chyba 6 zł. Proponuję zacząć od
> tego. Życzę powodzenia!

Dzieki serdeczne, jutro polece do apteki :)

1. Data: 2004-01-19 13:22:14

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-01-18 21:41, Sana/Anna:
> Krem Physiogel, do kupienia w aptece. Rewelacyjnie nawilża. Jest w dwóch
> wersjach pojemnociowych. 10 ml kosztuje chyba 6 zł. Proponuję zacząć od
> tego. Życzę powodzenia!
>
> Sana
tylko ten zapach ! Fuj!
chyba, że ja jestem jakość szczególnie przewrażliwiona.

--
serdecznosci botwinka

1. Data: 2004-01-19 19:11:17

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia! i czekamy na relację...

1. Data: 2004-01-20 07:44:15

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "botwinka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> tylko ten zapach ! Fuj!
> chyba, że ja jestem jakość szczególnie przewrażliwiona.

Przeca on zapachu ni ma!!
Doh jo...

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-20 16:05:09

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeca on zapachu ni ma!!
> Doh jo...

to pewnie brak zapchu jest fuj:))))))))))

pozdr

ps. ale czasami jak na kremie pisze bezzapachowy to lapie sie z moja siostra
na tym ze pachnie jakos tak medycznie - chemicznie........ smiesznostka co
nie? :)

1. Data: 2004-01-20 21:02:14

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. ale czasami jak na kremie pisze bezzapachowy to lapie sie z moja
siostra
> na tym ze pachnie jakos tak medycznie - chemicznie

powinni raczej pisać, że "nieperfumowany". czyli pachnie swoimi składnikami
(chemicznie)

1. Data: 2004-01-22 17:26:57

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> powinni raczej pisać, że "nieperfumowany". czyli pachnie swoimi
składnikami
> (chemicznie)

bo z tym slowem "bezapachowy" to tak jak z zobaczeniem
powietrza.........osobiscie ja uwazam ze nie ma rzeczy ktora nie
pachnie....wiec i krem najwzyej moze jak pisalas nie byc perfumowany ;)

pozdr

Sprawozdanie z zakupów ;) [dosc dlugie]
cd
prostownica do włosów
Max Factor Creme Puff - pytanie o odcienie
Oriflame