Sprawozdanie z zakupów ;) [dosc dlugie]

1. Data: 2004-01-18 13:35:13

Temat: Sprawozdanie z zakupów ;) [dosc dlugie]
Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś dwa tygodnie temu prosiłam o pomoc z wyborem podkładu. Wybrałam się w
końcu do Krakowa, zakupiłam co nieco dóbr kosmetycznych, potestowałam no i
oto moje wrażenia (o ile kogoś interesują:-) ):
1) "Double Wear" E.Lauder - w końcu kupiłam zupełnie inny podkład, niż ten
nad którym się zastanwiałam, ale nie żałuję :) Świetnie się rozprowadza,
ładnie "stapia" się z kolorem skóry, nie tworzy efektu maski, ale dość
dobrze kryje. No krótko mówiąc jestem bardzo zadowolona. Kosztował ok. 130

2) "Double Extension" L'Oreala - rzeczywiście ladnie podkreśla i wydłuża
rzęsy, trzeba się tylko postarać przy nakładaniu, bo inaczej może trochę
sklejać. Ogólnie jestem zadowlona, ale bez większych emocji:)
3) "Glam Shine" (też L'Oreala ;-) ) - lepszego błyszczyku jeszcze nie
miałam. Po Effet 3D Bourjois, który ładnie wyglądał przez kilkanaście minut
a potem znikał i zostawiał klejące się i spierzchnięte usta, nie
spodziewałam się rewelacji. Tymczasem błyszczyk okazał się w miarę trwały
(wiadomo, że "zjada się" po jakimś czasie, ale na pewno jest trwalszy od
burżuja), przyjemnie nawilża wargi no i... ślicznie wygląda na ustach :-)
Jak dla mnie rewelacja :)
4) trochę z innej beczki:krem jogurtowy Biomin Ziaji, chyba kiedyś już się
pojawiły o nim komentarze, ale naprawdę jest godny polecenia. Jest bardzo
lekki, przyjemnie nawilża i łatwo się wchłania, używam go pod podkład i też
świetnie się nadaje. Ciężko mi było znaleźć "mój" krem, bo nie dość, że mam
skórę ze skłonnością do trądziku to jeszcze bardzo wrażliwą i do tej pory na
większość kremów skóra reagowała zaczerwieniem lub... pryszczami :) A Biomin
jak dla mnie okazał się idealny :) No i jeszcze jest bardzo tani :)
To by było na tyle chyba. Trochę się rozpisałam, ale może mi wybaczycie :)
Pozdrawiam cieplutko
Katka (zakuwająca biologię, bo zostalo jej już tylko 6 dni)