odżywka do włosów DOVE

1. Data: 2003-05-19 19:40:19

Temat: Re: odżywka do włosów DOVE
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renya" wrote:

> Się skusiłam, ale jeszcze nie użyłam, bo nie napisali po polsku, czy
> się ja zmywa, czy nie. Z czeskiego przetłumaczyłam i raczej się
> zmywa, ale nie jestem pewna. Spłukiwać czy nie?

Spłukiwać.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-19 19:40:37

Temat: odżywka do włosów DOVE
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Się skusiłam, ale jeszcze nie użyłam, bo nie napisali po polsku, czy się ja
zmywa, czy nie. Z czeskiego przetłumaczyłam i raczej się zmywa, ale nie
jestem pewna. Spłukiwać czy nie?

Renya

1. Data: 2003-05-19 20:23:14

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Się skusiłam, ale jeszcze nie użyłam, bo nie napisali po polsku, czy się ja
| zmywa, czy nie.

To jest chyba działanie niezgodne z prawem?
Mam na myśli brak opisu w języku polskim.
Ja bym jakiś mały donosik gdzieś wystosowała...

Csirke

1. Data: 2003-05-19 20:35:36

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Csirke:
> To jest chyba działanie niezgodne z prawem?
> Mam na myśli brak opisu w języku polskim.
> Ja bym jakiś mały donosik gdzieś wystosowała...
opis jest wychwalajacy zalety odzywki tylko rzeczywiscie -
zapomneili o splukiwaniu dodac :)

dri

1. Data: 2003-05-19 20:56:57

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał:

> Spłukiwać.

Noo.. nie zartuj Lia. Właśnie zaczęłam drugie opakowanie... i nigdy nie
spłukiwałam...
Kto tu zna czeski albo słowacki? Po angielsku ani niemiecq niestety nie
napisali....
P.S. Włosy na głowie jeszcze mam, nawet całkiem dużo :).
________
sheba 19

1. Data: 2003-05-19 20:59:38

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sheba20" wrote:

> Noo.. nie zartuj Lia. Właśnie zaczęłam drugie opakowanie... i nigdy
> nie spłukiwałam...

Raz uzyłam bedąc poza domkiem i bedac na niego skazaną ( IMO taki sobie, bez
rewelacji) i potraktowałam go jak kazdy balsam bedacy w komplecie z
szamponem.

> Kto tu zna czeski albo słowacki? Po angielsku ani niemiecq niestety
> nie napisali....
> P.S. Włosy na głowie jeszcze mam, nawet całkiem dużo :).

Ups ;)

1. Data: 2003-05-19 21:01:34

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <renya @ poczta.fm> napisał w wiadomości
> Się skusiłam, ale jeszcze nie użyłam, bo nie napisali po polsku, czy się
ja
> zmywa, czy nie. Z czeskiego przetłumaczyłam i raczej się zmywa, ale nie
> jestem pewna. Spłukiwać czy nie?
Też się nad tym zastanawiałam. I spłukuję. :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-19 21:31:00

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisali....
> P.S. Włosy na głowie jeszcze mam, nawet całkiem dużo :).

Witam,
jakis czas temu kupilam odzywke Dove i tez "zdebialam" jak nie znalazlam
opisu czy splukiwac to czy nie, ale weszlam na strone Dove i znalazlam taka
notatke: "Odżywkę Dove, niezależnie od wariantu, należy nałożyć na włosy i
po paru minutach dokładnie spłukać". Uwazam, iz takie informacje powinni
pisac na opakowaniu a nie na stronie www!
http://www.idoveyou.pl/dove/salondove_18.html

Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2003-05-20 06:32:50

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto tu zna czeski albo słowacki? Po angielsku ani niemiecq niestety nie
> napisali....

Ja znam slowacki ;-) jestem po filologii słowianskiej;-)
pisza aby splukiwac!

Pozdrawiam
Ania

S: Solarium ERGOLINE