Tradzik i jak sie go pozbylem (prawie).

1. Data: 2003-05-19 18:24:49

Temat: Tradzik i jak sie go pozbylem (prawie).
Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ze nie pisalem na bierzaco, ale tak jakos wyszlo.
Zastosowalem sie do czesci waszych rad (parowka) i chce powiedziec ze
pomoglo mi bardzo w walce z tradzikiem. Stosuje drozdze "Drovit", codziennie
rano i wieczorem myje twarz Clean&Clear, a wieczorem po umyciu, nakladam
jeszcze krem "20 Eris" przeciwtradzikowy i musze powiedziec ze liczba syfkow
spadla o jakies 80% :D Jesli chodzi o diete, to tylko przestalem czekolade
jesc.
Jedyne co mi pozostalo teraz, to zrobic cos z plamkami i przebarwiniami, nie
wiem.. jakis piling sobie zafunduje u kosmetyczki i przy okazji oczyszcze
gleboko buzie.

Pozdrawiam.
Zbyro.

1. Data: 2003-05-19 19:28:39

Temat: Re: Tradzik i jak sie go pozbylem (prawie).
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyoka :)

Gratuluje!!! :)))
Co do plamek po tradziku (ja tez mam takie, tylko ze na plecach) to sa rozne
preparaty zluszczajace skore ktore pomagaja usunac takie przebarwienia,
tylko ze sporo jest na recepte, np ja mam Atrederm i mi to pomaga :)
Ale kosmetyczka chyba tez cos powinna na to poradzic. Jesli nie to pojdz
jednak do dermatologa, bo jak potem okaze sie ze juz jest za pozno to bedzie
bieda :(
Ale poki co jest dobrze :))))
Pozdrawiam serdcznie :)
Ania