Yves Rocher w Warszawie

1. Data: 2003-05-19 16:39:05

Temat: Yves Rocher w Warszawie
Od: "Sylwia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie są firmowe sklepy YR?
I czy w ofercie promocyjnej jest to samo w sklepie co w katalogu wysyłkowym?
Pozdrawiam!
Sylwia.

1. Data: 2003-05-19 16:57:33

Temat: Re: Yves Rocher w Warszawie
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:

> Gdzie w Warszawie są firmowe sklepy YR?

w reducie. w klifie. na chmielnej. jeszcze na pewno gdzies, ale tam nie
bywam.

> I czy w ofercie promocyjnej jest to samo w sklepie co w katalogu wysyłkowym?

a tego nie wiem, bo nie widzialam katalogu na oczy juz daaawno.

xx.

1. Data: 2003-05-19 17:09:23

Temat: Odp: Yves Rocher w Warszawie
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysyłkowym?

inne promocje są w sklepach YR a inne w ofercie wysyłkowej. Promocje w
sklepach zmieniają się dosyć często, tak średnio to chyba co 2-3
tygodnie. A oferta wysyłkowa przychodzi raz na 2-3 miesiące.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-19 19:56:23

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w reducie. w klifie. na chmielnej. jeszcze na pewno gdzies, ale tam nie
> bywam.

w carrfour wileńska, w galerii mokotów

1. Data: 2003-05-19 21:07:27

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Warszawie są firmowe sklepy YR?
> I czy w ofercie promocyjnej jest to samo w sklepie co w katalogu
wysyłkowym?
> Pozdrawiam!
> Sylwia.

A ja sie podlacze o pytanie i zapytam o sklep we Wroclawiu. Moge? :)
M.

1. Data: 2003-05-19 21:50:44

Od: "Sylwia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w reducie. w klifie. na chmielnej. jeszcze na pewno gdzies, ale tam nie
> bywam.

A w którym miejscu na Chmielnej?
Dzięki! :)

1. Data: 2003-05-19 22:31:04

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sie podlacze o pytanie i zapytam o sklep we Wroclawiu. Moge? :)

we Wrocławiu YR ma 4 sklepy: w Koronie, w Carrefour, w Galerii
Dominikańskiej i na Świdnickiej w Solpolu II

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-19 23:16:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 May 2003 23:50:44 +0200, Sylwia <s...@o...pl> wrote:
:
: > w reducie. w klifie. na chmielnej. jeszcze na pewno gdzies, ale tam nie
: > bywam.
:
: A w którym miejscu na Chmielnej?

na samym koncu (albo poczatku), prawie pod GC.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-05-20 08:08:12

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Promocje w
> sklepach zmieniają się dosyć często, tak średnio to chyba co 2-3
> tygodnie. A oferta wysyłkowa przychodzi raz na 2-3 miesiące.

No wlasnie tez mi sie tak wydawalo, bo w pierwszej paczce dostalam same
kosmetyki, a nowa oferta promocyjna przyszla pozniej, a tu w drugiej
przesylce z kosmetykami dostalam nowy "katalog" z nowymi promocjami...
Pomylili sie? Dzwonic do nich? Jak sadzicie?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-20 08:26:53

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesylce z kosmetykami dostalam nowy "katalog" z nowymi
promocjami...
> Pomylili sie? Dzwonic do nich? Jak sadzicie?

Raczej się nie pomylili. Oni chyba dołączają do zamówienia nowy katalog
wysyłkowy. Może nie zawsze, może to zależy, czy już mają nowszą ofertę
promocyjną od tej, z której składane były przez Ciebie kosmetyki. Ale
zawsze możesz zadzwonić i się upewnić.
Ja jak realizuję ofertę wysyłkową w sklepie, to nie dostaję nowej
oferty promocyjnej, tylko przychodzi później pocztą...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

baza sephory - pytanie
tonik i mleczko ziaji