baza sephory - pytanie

1. Data: 2003-05-19 15:43:15

Temat: baza sephory - pytanie
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam.. tak zachwalalyscie.. :)
i.. moze dlatego, ze sie spieszylam, ze chcialam wszystko na raz..
hm...
no ale nie wyszlo ;)
tzn.: nalozylam te baze [matujaca] i chcialam na to podklad..
i podklad sie byl hmm 'zsiadl' na tej bazie..
moze to z podkladem jest cos nie tak?
nie mialam czasu eksperymentowac i do pracki wyszlam bez zadnego podkladu..
ale w przyszlosci wolalabym jednak takowy miec...
czy Wy tez mialyscie takie klopoty z ta baza?
a moze trzeba iles tam czasu odczekac?

bede wdzieczna za wskazowki,

--
Maja

** Gdyby ludzie szczerze wyrazali swoje mysli, wiekszosc ich musialaby sie
konczyc znakiem zapytania **

1. Data: 2003-05-19 15:45:29

Temat: Re: baza sephory - pytanie
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" wrote:

> czy Wy tez mialyscie takie klopoty z ta baza?

Nigdy, nie "zsiadł sie" ani Clinique, ani IR, ani Clarins, ani Lancome.

> a moze trzeba iles tam czasu odczekac?

Ja nakładam podklad własciwie natychmiast po bazie.

Moze za duzo tej bazy nałozyłas?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-19 15:45:44

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja"
> czy Wy tez mialyscie takie klopoty z ta baza?
> a moze trzeba iles tam czasu odczekac?
Nie, wręcz przeciwnie - im szybciej nakładany podkład tym łatwiej
się nakłada i lepiej trzyma, więc na pewno nie trzeba odczekać.
Chociaż taka "odczekana" baza takze działa.
Asia

1. Data: 2003-05-19 15:54:43

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedzi.. :)

w takim razie dzis wieczorkiem moze sobie jeszcze raz sprobuje ;)
hmm - zobacze,co robilam zle ;)

pozdrawiam serdecznie,

--
Maja

** Polowa tego, co piszemy, jest szkodliwa, druga polowa jest niepotrzebna
**

1. Data: 2003-05-20 13:08:08

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> ale w przyszlosci wolalabym jednak takowy miec...
> czy Wy tez mialyscie takie klopoty z ta baza?

A mnie wcale tak nie matuje jak tu dziewczyny zachwalaly:-((
Mam naprawde tlusta cere i strasznie szybko zaczynam sie swiecic,
myslalam, ze baza znacznie to swiecenie opozni, ale niestety,
szkoda, a juz mialam nadzieje...

megi

1. Data: 2003-05-20 13:17:39

Temat: baza +rozswietlacz - tez sepchory
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi pomaga :))))))
i juz wiem - jednak bylo tego [=tej bazy] za duzo..
to troszke od tego byl taki efekt 'walkowania'..
no nie wiem.. moze to jest tez kwestia indywidualna..
grunt, ze dzis juz bylo bezproblemowo

i jejku.. strasznie sie ciesze z zakupu :)))))

ale wlasnie mi sie przypomnialo, ze kupujac te baze przyjrzalam sie tez
drugiemu 'podobnemu' [z opakowania] specyfikowi..
takie cos, co ma rozswietlac cere.. i chyba wogole cialo..
sprobowalam - za duzo dozownik naklada.. to pierwsza zauwazona wada. wylalo
sie tego mi na reke mnostwo cale i nie wiedzialam, co z tym zrobic, ale..
jak wtarlam odrobinke na skore slicznie sie mienila..
czy ktoras z Was zakupila toto cus moze i ma juz jakies spostrzezenia?
[czy stosowac toto na buzke? gdzie indziej tez mozna? i jak to wyglada?
naturalnie czy nie?]

jesli juz bylo, to przepraszam. czytam grupe w miare na biezaco, ale nie
zauwazylam takiego watku...

pozdrawiam,

--
Maja

** Wszystko mozna wytlumaczyc, nie wszystko mozna usprawiedliwic **

tonik i mleczko ziaji
staniki Avocado - zwrot
prenumerata 'babszczydla' [pytanie]
Dobry fryzjer w Warszawie?