vichy normaderm - wrazenia, pokrotce

1. Data: 2004-11-09 08:46:20

Temat: vichy normaderm - wrazenia, pokrotce
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

byla sobie probka kremu nawilzajacego vichy w Glamourze.
ma on nawilzac oraz zwalczac tak zwane niedoskonalosci skory.

co do nawilzania - jestem "pod wrazeniem".
ow krem nawilzajacy nawilza na ok. 10 sekund, po czym wyparowuje. poczulam
sie, jakbym sie posmarowala spirytusem (rowniez zapach podobny) - nic
dziwnego, alcohol denat na drugim miejscu (po aqua) w skladzie. efekt -
zaraz trzeba sie posmarowac innym kremem. IMHO -bubel pierwsza klasa.

co do niedoskonalosci - trudno sprawdzic, czy cos zwalcza, bo
probka jest tak ogromnych rozmiarow, ze starcza na jedno
uzycie.

-- kasica

1. Data: 2004-11-09 15:03:27

Temat: Re: vichy normaderm - wrazenia, pokrotce
Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> byla sobie probka kremu nawilzajacego vichy w Glamourze.
> ma on nawilzac oraz zwalczac tak zwane niedoskonalosci skory.

arghhhh..taaaaa..
Probki w ilosci po 5 dostalam od ciotki pracujacej w aptece (nie prosilam o
nie,w gwoli scislosci). Zadnej z nich nie uzylam, tylko oddalam,bo..
Bo kiedys mialam pelnowymiarowe kosmetyki Vichy, te w starszych
opakowaniach. Mylam twarz zelem, smarowalam kremem itp, jeszcze chyba tonik
czy cos tam mialam. Poprawa nastapila, naprawde. Wypryski zniknely,tyle,ze
to byl efekt krotkotrwaly, moja twarz zasuszyla sie tez niczym rodzynek i
strasznie sie luszczyla:(. Te kosmetyki sa dla kogos kto ma naprwade tlusta
cere, ja mam mieszano-normalna, do tego wrazliwa i Vichy nie dla mnie:(. A
te gadanie, ze to krem nawilzajacy, to bzdety straszne:(.
pzd

1. Data: 2004-11-09 15:16:27

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Nov 2004 16:03:27 +0100, Margaret <z...@g...pl> wrote:
[...]

moja cera jest tlusta jak paczek w masle, ale normaderm tez widac nie dla
mnie. dziwi mnie, czemu szanujaca sie firma pakuje takie ilosci alkoholu do
kremu, to po prostu musi wysuszac na wior.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-11-09 15:19:37

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:
> [...]
> kogos kto ma naprwade tlusta cere, ja mam mieszano-normalna, do tego
> wrazliwa i Vichy nie dla mnie:(. A te gadanie, ze to krem

No to ja powiem cos zupelnie przeciwnego :-) Na mnie ten krem podzialal
rewelacyjnie, a cere mam wlasnie taka mieszana. Matowal rewelacyjnie,
nawilzal fajnie (skora po nim byla taka aksamitnie gladka), moje problemy z
cera zniknely (nawet moja kosmetyczka byla zaskoczona spektakularnym efektem
;-) ) Tylko, ze teraz problemy z cera wrocily, ale maja nieco inne podloze,
tak wiec staram sie zwalczyc przyczyny, a nie objawy :-) Aha, tonik tez byl
OK, a zel do mycia Normaderm byl chyba najlepszy jaki przyszlo mi do tej
pory uzywac (to byl taki zel-peeling). Jedynym minusem dla mnie jest cena
tego kremu i w ogole calej tej serii :-(

--
Kometa
"Co to jest - po niebie lata i Kometa się nazywa?"

1. Data: 2004-11-09 15:21:54

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kometa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pory uzywac (to byl taki zel-peeling). Jedynym minusem dla mnie jest cena
> tego kremu i w ogole calej tej serii :-(

a to mi mowila jedna osobka, ze we Francji to jest tanie jak barszcz, cos w
przeliczeniu 15-20zł, tylko u nas spryciarze sie wywindowali pod niebiosa.
Jak bede miale jeszcze probki, to podesle ;), one zdecydowanie nie dla mnie.
:(

1. Data: 2004-11-09 15:33:49

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to mi mowila jedna osobka, ze we Francji to jest tanie jak barszcz, cos
> przeliczeniu 15-20zł, tylko u nas spryciarze sie wywindowali pod niebiosa.

nie tylko u nas, w Niemczech sa jeszcze drozsze niz w Polsce (w przeliczeniu
z euro na zlotowki).
Pozdr.
Magda

1. Data: 2004-11-09 17:11:00

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie tylko u nas, w Niemczech sa jeszcze drozsze niz w Polsce (w
przeliczeniu
> z euro na zlotowki).

Pokusze sie o stwierdzenie, ze w Niemczech (przynajmniej w Monachium) ceny
sa porownywalne z polskimi (szczegolnie przy obecnym kursie euro wobec
zlotego), ale to tez zalezy gdzie w Polsce, bo czasem roznica cenowa w
poszczegolnych aptekach dochodzi do 10 zl.
Np. we Wrocku najtansza apteka to chyba ta slynna na Olawskiej, kupilam tam
podklad LRP za 65 zlotych. A w moim rodzinnym miescie Bielsku - Bialej
zaplacilabym 73 zlote.

svenja

1. Data: 2004-11-09 17:28:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> byla sobie probka kremu nawilzajacego vichy w Glamourze.
> ma on nawilzac oraz zwalczac tak zwane niedoskonalosci skory.
Kiedyś miałam próbki dwie żelu do mycia twarzy i kilka próbek kremu (tego ze
starszej wersji). Dostałam od siostry, która onegdaj kupiła sobie korektor
z ołówku z tej serii (nie wiem, czy taki jeszcze jest). Efekt próbek był
taki, że wszystkie jak jeden mąż mnie uczuliły, a krem dodatkowo wałkował
się jak mało który. Jeśli to jest dla tłustej skóry, to chyba dla
pancernej. Ciężko jest jakoś producentom dojrzeć tłustą i wrażliwą.

Co do korektora - podobno był świetny.

Krusz.

--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-09 23:01:00

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o! a ja jestem zachwycona! mam cere mieszana, ale z nawracajacym łojotokowym
zapaleniem skory, w dodatku wysuszona zimą, wiec koszmarna w pielegnacji.
Bałam sie czegokolwiek matujacego. A tu niespodzianka. Matuje super i nie
wysusza :)
Kupiłam sobie i czekam na efekty ;)

Sandra

1. Data: 2004-11-10 09:12:32

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> [...]
> dziwnego, alcohol denat na drugim miejscu (po aqua) w skladzie. efekt -
> zaraz trzeba sie posmarowac innym kremem. IMHO -bubel pierwsza klasa.

A mnie całkiem dobrze robił, chociaż nawilżać to on nie nawilżał.

Saddie, nieszczęśliwa, bo atopowe zapalenie skóry rozkwitło w pełnej
krasie, leki się skończyły, a dermatolog w odległej przyszłości (nie zna
ktoś maści sterydowej bez recepty?)
--
|\ /|
,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku

fajny konkurs
data ważności podkładu?
[Wroc] wrażenia z perfumerii Super-Pharm na Oławskiej
pianka do mycia twarzy oligo 25
vacu-step