ogorki na zime

1. Data: 2004-08-03 12:00:19

Temat: ogorki na zime
Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie. Czy robiac ogorki kwaszone na zime, sloiki trzeba
gotowac, czy wystarczy tylko zakrecic i odstawic? Z gory dzieki za
odpowiedz.
Monika

1. Data: 2004-08-03 12:04:07

Temat: Re: ogorki na zime
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> Witam. Mam pytanie. Czy robiac ogorki kwaszone na zime, sloiki
trzeba
> gotowac, czy wystarczy tylko zakrecic i odstawic?
Nie gotować. Na początku odstawić w ciepłe miejsce (ale nie na
słońce), po paru dniach przenieść do chłodu.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-08-03 12:49:34

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ivan" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Monika" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> trzeba
> Nie gotować. Na początku odstawić w ciepłe miejsce (ale nie na
> słońce), po paru dniach przenieść do chłodu.

Popieram zdanie przedpiścy, ale czy to nie za wcześnie na robienie ogórków
na zimę?

1. Data: 2004-08-03 14:39:04

Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak się nie ma nigdzie w zimie chłodu ?
:-(

Magda

1. Data: 2004-08-04 06:02:09

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@C...pl> napisał w wiadomości
> A jak się nie ma nigdzie w zimie chłodu ?
> :-(
Eeee... nieee... Zimą na pewno gdzieś chłód znajdziesz ;) A latem
to może w piwnicy?

1. Data: 2004-08-09 08:19:59

Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee... nieee... Zimą na pewno gdzieś chłód znajdziesz ;) A latem
> to może w piwnicy?

--W mojej piwnicy o każdej porze roku jest upał ....:-(((
Taki układ.

Zimą pozostaje balkon, ale słoiki moga tego nie przetrzymać.

Ma

1. Data: 2004-08-09 21:19:04

Od: "eltrin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Witam. Mam pytanie. Czy robiac ogorki kwaszone na zime, sloiki trzeba
> gotowac, czy wystarczy tylko zakrecic i odstawic? Z gory dzieki za

Można zagotować krótko - 10 min. Przetrzymuja i do 2 lat w stanie twardym.
Tosia

1. Data: 2004-08-11 22:26:27

Od: "Syl" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie trzeba

1. Data: 2004-08-14 15:54:49

Od: "Munia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Mam pytanie. Czy robiac ogorki kwaszone na zime, sloiki trzeba

ja zakręcam i odstawiam

Wątrobę zrobiłam - dzięki
salatka z kartofli
Kwasnica