okna PCV i temperatura

1. Data: 2009-01-13 12:26:41

Temat: okna PCV i temperatura
Od: "Frost" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie, muszę wymienić okna. Stare drewniane na PCV. Czy to prawda, że
wymienić można tylko jak temperatury są dodatnie? Czy w takim okresie jak
teraz, czyli noc -5C/dzien 0C można (Szczecin) ? Nie usmiecha mi się czekać
do wiosny :/

pozdrawiam

Darek

2. Data: 2009-01-13 13:14:09

Temat: Re: okna PCV i temperatura
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 13:26, "Frost" <y...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> teraz, czyli noc -5C/dzien 0C można (Szczecin) ? Nie usmiecha mi się czekać

U mnie wymieniano w grudniu. Nie widzę przeciwwskazań, wyłącz na ten
czas ogrzewanie - po co ogrzewać eksterior.

3. Data: 2009-01-13 14:37:37

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frost" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że wymienić można tylko jak temperatury są dodatnie? Czy w takim okresie
> jak teraz, czyli noc -5C/dzien 0C można (Szczecin) ? Nie usmiecha mi się

Problemem jest pianka montażowa. Zwykle powinno być min. koło 5 st. C. Może
są pianki przeznaczone do użycia na mrozie.

4. Data: 2009-01-13 14:56:50

Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problemem jest pianka montażowa. Zwykle powinno być min. koło 5 st. C.
> Może są pianki przeznaczone do użycia na mrozie.

w castoramie i innych marketach zdaje sie widzialem pianki "zimowe",
stosowane do -10stC

--
Tomek

5. Data: 2009-01-13 15:06:26

Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> w castoramie i innych marketach zdaje sie widzialem pianki "zimowe",
> stosowane do -10stC

Ok ale firma dając gwarancje na okna i montaż na pewno takiej nie użyje.

6. Data: 2009-01-14 07:52:56

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok ale firma dając gwarancje na okna i montaż na pewno takiej nie użyje.

A co suie może stać? Przeciez pianka to tylko wypełnienie. Najwazniejsze to
dobre zakotwienie a tu mróz nic do rzeczy nie ma.

Krzysiek

Jak usunąć naklejki z okien?
włączanie pieca c.o. - opóźnienie zapłonu
Gazowy w łazience - jak wymienić bimetal?
Jaki przekrój komina do pieca węglowego...?
Czy są gdzieś płytki ceramiczne do łazienki 24x38?