oleisty kał

1. Data: 2005-03-28 18:01:23

Temat: oleisty kał
Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wymieńcie proszę nazwy chorób w których objawem jest "oleisty i lepiący"
kał, szukałem w google ale nic nie znalazłem

2. Data: 2005-03-28 18:24:02

Temat: Re: oleisty kał
Od: "adam sulewski" <{cut_it}adamsulewski@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszelkie problemy wynikajace z trawienia lub wchlaniania tluszczy, lipazy
wydziela glownie trzustka, tluszcz emulguje zolc, wchlaniaja sie w jelicie
glownie cienkim

lub spozywanie tluszczy ktore sie nie trawia
badz zaburzenia wchlaniania

np:
zapalenie trzustki, cholestaza, sprue, zespol uposledzonego wchlaniania i
wiele innych.

pzdr.,adam

3. Data: 2005-03-28 23:53:58

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy od tego mozna bardzo duzo spać szczególnie jak sie zje wiecej
tłuszczu lub wypije wiecej alkoholu??

4. Data: 2005-03-29 01:04:59

Od: "E46" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najprawdopodobniej to objaw uczulenia na produkty maczne / mleczne
czyli alergia na gluten
znana jako "celiaka"

jesli nie tyle co oleiste, a klejace sie to problemy z watraba
watraba nie boli, conajwyzej puchnie i to moze byc odczuwalne ale i nie dla
kazdego
dlatego nie nalezy zlekcewazyc takich objawow - wystarczy sprobowac malej
diety aby przekonac sie w czym problem

3225 3235

5. Data: 2005-04-14 09:38:42

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan