olej z dziurawca

1. Data: 2008-07-09 18:59:15

Temat: olej z dziurawca
Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy może ktoś mi podać przepis na domowe zrobienie oleju ze świeżego
dziurawca?
Z góry dziękuję i pozdrawiam Madzia

2. Data: 2008-07-09 19:35:24

Temat: Re: olej z dziurawca
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-09 20:59 magda pięknie wystukał/a:

pl.rec.kuchnia

--
animka

3. Data: 2008-07-12 18:36:47

Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ziele, kwiaty dziurawca (świerze lub suszone)
ok. litra (zależy jak duży masz słój) tłoczonego na zimno oleju z orzechów
włoskich lub krokosza.

Napełniasz duży szklany słój ściśle dziurawcem (pougniataj go w słoju, żeby
weszło jak zajwięcej), zalewasz olejem, tak żeby zakrył zielsko, zakręć słój
i postaw w nastłonecznionym miejscu na 2-3 tygodnie.
Po tym czasie przecedzasz do dzbanka przez muślin, praskę do wina, co tam
masz. Później robisz to samo, co napisałam tyle, że stosując świeże zielsko
ale do zalewania używasz ten sam olej. Po paru tygodniach zlewasz olej do
ciemnej szklanej butelki, nie przechowuj dłużej niż rok.

Pozdrawiam,
Marta

Użytkownik "magda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy może ktoś mi podać przepis na domowe zrobienie oleju ze świeżego
> dziurawca?
> Z góry dziękuję i pozdrawiam Madzia

flioxotide
leczenie kanałowe zęba [gabinet stomatologiczny NFZ]
psycholog - Poznań
Chyba NTG - odliczenia w PIT
Choroba lokomocyjna