Chyba NTG - odliczenia w PIT

1. Data: 2008-07-08 17:50:01

Temat: Chyba NTG - odliczenia w PIT
Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem, czy ta grupa, czy nie, ale spróbuję:

czy koszty leczenia (zabiegi chirurgiczne wykonywane w prywatnych klinikach)
można odpisać w rozliczeniu rocznym?
A koszty rehabilitacji w prywatnych zakładach rehabilitacyjnych?
Przejrzałem jakąś starą broszurkę do PITów i znalazłem jedynie informację o
możliwości odliczenia kosztów rehabilitacji, przy czym wyszczegółowiono tam
pozycje, z których wynika (wg mnie), że NIC nie można odliczać, jeśli
dotyczy to leczenia/rehabilitacji w prywatnych klinikach/zakładach.
Dobrze rozumuję?
Kurczę... wydałem kupę kasy na zabieg, teraz miesięcznie sporo wydaję na
rehabilitację "z prawdziwego zdarzenia" (czytaj: nie NFZ) i zbieram jakieś
fakturki. Wychodzi na to, że kompletnie niepotrzebnie? Nie odpiszę sobie
tych wydatków?

2. Data: 2008-07-11 20:29:19

Temat: Re: Chyba NTG - odliczenia w PIT
Od: "kurdebalans" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozycje, z których wynika (wg mnie), że NIC nie można odliczać, jeśli
> dotyczy to leczenia/rehabilitacji w prywatnych klinikach/zakładach.

To musi być bardzo stara broszura.
Na rehabilitację obecnie można odliczyć li tylko ryczałtowe koszty dojazdu.
Ja również leki w kwocie to co powyżej 100,- miesięcznie.

> [...]
> fakturki. Wychodzi na to, że kompletnie niepotrzebnie? Nie odpiszę sobie

Nie.

Choroba lokomocyjna
Co na zalalenie przyczemu ścięgien śródstopia?
Dziwna dec. lekarza
słodycze
Dziecko wychowane przez dominujaca matke gdzie ojciec jest nagminnie ponizany przez matke.