omeoprazol i pantoprazol

1. Data: 2008-09-15 18:26:10

Temat: omeoprazol i pantoprazol
Od: "kundzia Pindzia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarka powiedziała mi że Helicid nie jest najlepszym lekiem tego rodzaju,
może ktoś powie mi jaki lek spośród tych omeoprazoli i pantoprazoli jest dobry.

2. Data: 2008-09-15 19:29:42

Temat: Re: omeoprazol i pantoprazol
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kundzia Pindzia" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gam9c2$66s$1@inews.gazeta.pl...
> Lekarka powiedziała mi że Helicid nie jest najlepszym lekiem tego rodzaju,
> może ktoś powie mi jaki lek spośród tych omeoprazoli i pantoprazoli jest
> dobry.

ja wlasnie probuje brac cos z tego typu lekow - pantoprazol - po 3 tabsach
myslalem ze padne - wyjatkowo mi nie sluzyl - zaczal mi wrecz szkodzic -
brzuch mnie bolal rzygalem jak kot - omeprazol troche lepiej - wytrzymalem
20 dni ale tez skutki uboczne mnie wykonczyly prawie.
omeprazol troche lepiej tolerowalem.
ps. czy te leki mozna orzucac z dnia na dzien ?

3. Data: 2008-09-15 20:57:48

Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> 20 dni ale tez skutki uboczne mnie wykonczyly prawie.
> omeprazol troche lepiej tolerowalem.
> ps. czy te leki mozna orzucac z dnia na dzien ?

pantoprazol zupełnie na mnie nie działał a helicid poprzednim razem zadziałał
znakomicie, natomiaast tym razem już nie. te leki mozesz brać i rzucać jak
chcesz. jak ci się poprawi to możesz je odstawić a jak się pogorszy brać znowu
i zwiększać dawkę do 40 mg na dzień. ciekawi mnie co jest jescze lepszego od
helicidu.

4. Data: 2008-09-16 09:50:11

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:gami8b$kmc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> znowu
> i zwiększać dawkę do 40 mg na dzień. ciekawi mnie co jest jescze lepszego

dzieki za info

5. Data: 2008-09-16 10:26:05

Od: "manama" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może ktoś powie mi jaki lek spośród tych omeoprazoli i pantoprazoli jest
Witam!
Biore Nolpaze, bo o niebo tansza od Controlocu a dzialanie takie samo.
Obecnie oslaniajaco, raz dziennie, co najmniej 30 minut przed sniadaniem.
Ale do tego 25mg Alproxu, tj, pol tabletki rano i na noc.
Ale moja choroba zima 2007/2008 byla zwiazana z "urlopem Helicobactera w
moim zoladku, w okolicach odzwiernika i w nim bylo zapalenie.
To juz przewlekla choroba.Znaczy sie zapalenie.
Pozdrawiam, M.

6. Data: 2008-09-16 14:26:17

Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

manama <m...@o...wytnij.pl> napisał(a):

> [...]
> moim zoladku, w okolicach odzwiernika i w nim bylo zapalenie.
> To juz przewlekla choroba.Znaczy sie zapalenie.

a co to jest ten Alprox?

7. Data: 2008-09-16 15:44:11

Od: Piotr Potapiński <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale do tego 25mg Alproxu, tj, pol tabletki rano i na noc.

Alprox = alprazolam = lek uspokajający o dość silnym działaniu
przeciwlękowym. Chyba jednak 0,25mg, co?

8. Data: 2008-09-16 19:41:20

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manama" <m...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> moim zoladku, w okolicach odzwiernika i w nim bylo zapalenie.
> To juz przewlekla choroba.Znaczy sie zapalenie.

manamana ne bierze tego stale bo sie uzalenisz.

9. Data: 2008-09-17 06:32:24

Od: "Andi" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarka powiedziała mi że Helicid nie jest najlepszym lekiem tego rodzaju,
> może ktoś powie mi jaki lek spośród tych omeoprazoli i pantoprazoli jest
> dobry.

Też brałem Helicid - początkowo pomagał, później już nie (coś w tym jest),
przestał pomagać po przerwie w braniu.
Natomiast teraz zażywam sporadycznie Lanzul S (15mg) - i zdecydowanie lepiej
się czuję - jest też mocniejszy Lanzul (30mg).

Pozdrawiam,
Andi

10. Data: 2008-09-17 17:19:17

Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andi <a...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> Natomiast teraz zażywam sporadycznie Lanzul S (15mg) - i zdecydowanie lepiej
> się czuję - jest też mocniejszy Lanzul (30mg).

No właśnie, helicid przestał pomagać po przerwie w braniu ale na początku był
rewelacyjny. Na co bierzesz te leki? Czyżby na helikobaktera?

trzeszczenie w uchu
Jak nie przechorować marszu?
Angina(?) i antybiotyk
kastrat i seks
Krwawienie dziasel i uczucie mocnego pieczenia przy plukaniu Listeryna