Re: oo = 0

1. Data: 2010-09-26 06:05:52

Temat: Re: oo = 0
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@g...com>
news:8a70ff12-b784-49c1-a097-0b1a9059ca6b@z28g2000yq
h.googlegroups.com...

> AWciu, przeczytaj coś kompetentnego na temat nieskończoności:
>
> Peter Suber, Nieskończone refleksje
> http://www.earlham.edu/~peters/writing/infinity.htm
>
> A w szczególności na temat uogólnionej hipotezy continuum:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipoteza_continuum
>
> Którą, nawiasem mówiąc, ksRobak obalił, udowadniając, że istnieje
> dotąd nieznana liczba Re1, która wykracza poza postulowaną przez
> Cantora skalę alefów (za co ksRobak otrzymał profesurę w Princeton):

> [...]

AGEOMETRETOS MEDEIS EISITO :-)

Czym jest pojedynczy wiersz Tabeli N^2 Kartezjusza - każdy wie:
pojedynczy wiersz Tabeli N^2 Kartezjusza to jednostronnie
nieskończona taśma 'maszyny Turinga' podzielona na przylegające
pola o wymiarach 1 × 1 stanowiących o ciągłości.
Pojedyncze pole wiersza Tabeli N^2 ma swoją powierzchnię
S = 1*1 = 1 [x^2] przy czym x to jednostka długości.

Pojedynczy wiersz W Tabeli N^2 Kartezjusza można za pomocą linii
prostej przeciąć symetrycznie wzdłuż uzyskując dwa identyczne
względem siebie półwiersze o nazwach G (górny) i D (dolny)
___________________ __...
_|____|____|____|____|_ G____
|____|____|____|____|_ D__...

Zarówno pojedynczy wiersz W Tabeli N^2 jak i półwiersze G i D
są prostokątami o tej samej długości oo = constans = N = Re1
Pole powierzchni tych figur ma więc wielkość:
S_W = 1 * oo = N [x^2]
S_G = 0,5 * oo = N/2 [x^2]
S_D = 0,5 * oo = N/2 [x^2]
S_G = S_D
S_G + S_D = S_W

Można połączyć parami dwa przyległe półpola w półwierszach
i ponumerować je rekurencyjnie zachowując ciągłość numeracji:
najpierw półwiersz G, a następnie półwiersz D
_______________________..._____________|| <-oo
_|____1____|____2____|____...___| ___N/2 ___|| G
|__1+N/2 __|__2+N/2 __|____...___|____N ____|| D

Ciekawostką jest, że suma odwrotności połowy wszystkich liczb
naturalnych występujących w półwierszu D, a więc suma szeregu:
1/(1+oo/2) + 1/(2+oo/2) + 1/(3+oo/2) + ... + 1/oo
jest równa odwrotności liczby Robakksa
http://groups.google.pl/group/alt-pl-prawdy/msg/7471
8ecc635a196e?hl=pl&
i wynosi dokładnie ln(2) a więc rząd wielkości ~0,693147180559945...

komentarz
~~~~~~~~~~
"Cantor wysunął hipotezę - zwaną właśnie hipotezą continuum
- że takiego zbioru nie ma {zbioru, którego moc jest większa
od mocy zbioru liczb naturalnych i mniejsza od mocy zbioru
liczb rzeczywistych). Fakt, że nie potrafił tej hipotezy udowodnić,
sprawił, że Cantor zwątpił w sensowność stworzonej
przez siebie teorii mnogości."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipoteza_continuum

Cantor nie znał geometrii, nie wiedział więc, że oo=constans
i jest oo=N liczbą arytmetyczną ze wszystkimi tego konsekwencjami
oo-1 < oo < oo+1
Cantor i kontynuatorzy odkrycia R>oo nie znali równoliczności według
nazw, tworząc chore wizje jakoby oo/2 była równoliczna z oo.

Problem jest natury psychicznej co ładnie widać na GD i forumach
internetowych opanowanych przez obłąkanych szaleńców (cenzorów),
którzy takie wyjaśnienia jak powyższe usuwają i blokują, a mnie
dają dożywotniego bana za pisanie PRAWDY JAKA JEST.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

PS. Post ten jest crosspostowany na pl.sci.psychologia z nadzieją,
że pośród tłumu emocjonalnych zwierzątek szarpiących się za jaja,
bywają tam także ludzie myślący, dla których zbiorowe szaleństwo
alefitów nie jest obojętne.

2. Data: 2010-09-26 17:37:45

Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-...@z...googlegroups.com...

> [...]
> bywają tam także ludzie myślący, dla których zbiorowe szaleństwo
> alefitów nie jest obojętne.- Ukryj cytowany tekst -

Tak, Edziu. Tak.

http://www.empik.com/c/struktura-rzeczywistosci-b253
2300.jpg

Dobranoc i jutro proszę mnie stąd gonić, gdybym się zapomniał
Odpoczynek - czy potrzebny ?
W LESIE...
Co by było?
Specjalnie.