opadajace kwiaty gruszy

1. Data: 2002-05-07 13:02:40

Temat: opadajace kwiaty gruszy
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minionej jesieni znajomi wykopali gruszke faworytkę,
bo od kilku lat nie miała przyrostów, kwitła, a zwiazane malutkie owoce opadały.

Szkoda mi się zrobiło "drzewka" i zabrałam je do siebie.
Stwierdziłam, że miało podwiniety korzen główny.
Pomyslalam bede lepszy ogrodnik :-))
i posadze drzewko prawidlowo bez podwijania korzenia.
U mnie bedzie roslo i owocowalo.

I co? I drzewko przyjelo sie, zakwitlo, zawiazalo male gruszeczki,
ktore zaczynaja sukcesywnie opadać. :-(
Taki niewdzieczne!
Moi Drodzy, gdzie lezy przyczyna tego stanu ?

Pozdrawiam Krycha
--
"Nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz"

begin 666 krycha.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMK<GEC:&$-"D9
..FMR>6-H
M80T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IK:W)Y8VAA0'!O8WIT82Y
O;F5T+G!L
C#0I2158Z,C P,C U,#=4,3,P,C0P6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

2. Data: 2002-05-07 13:18:21

Temat: Re: opadajace kwiaty gruszy
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore zaczynaja sukcesywnie opadać. :-(
> Taki niewdzieczne!
> Moi Drodzy, gdzie lezy przyczyna tego stanu ?

Powiedz mi co prawdziwy ogrodnik powinien robic z nieowocujacymi drzewkami
w Wigilie?

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2002-05-17 18:10:20

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grusza faworytka wymaga zapylacza np. bonkrety williamsa

Bez niego rzeczywiście mogą się nie tworzyć owoce, a po opadnięciu płatków
spadają także żółknące pozostałości kwiatu

Jeśli natomiast po kwitnieniu zostają małe, zielone! gruszki i dopiero
później opadają to przyczyna tkwi gdzieś indziej.
--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pltego stanu ?

> Pozdrawiam Krycha
> --
> "Nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz"

Jak by tu zaczac ?
Sprzedam drewniane ławostoły na działkę i ogródek.
Znów o kwiatkach niestety
Jak walczyć z osami ?
Przyczepa na dzialce