operacja kolana

1. Data: 2008-03-05 13:50:22

Temat: operacja kolana
Od: jakub <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zrobilem rezonans magnetyczny kolana i stwierdzono u mnie uszkodzenie
lakotki I/II stopnia i srodkostne zlamanie rzepki.
W zwiazku z tym zapewne czeka mnie operacja. Czy ktos moze polecic dobrego
(sprawdzonego) ortopede/klinike w Warszawie lub okolicach?

2. Data: 2008-03-05 16:34:04

Temat: Re: operacja kolana
Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jakub" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W zwiazku z tym zapewne czeka mnie operacja. Czy ktos moze polecic dobrego
> (sprawdzonego) ortopede/klinike w Warszawie lub okolicach?

dr Wojciech Zbiewski - Enel_med poniedziałek i czwartle na Gilarskiej, w
pozstałe dni tygodnia w Arkadii. Wiem, że mają podpisany kontrakt z NFZ na
operacje ortopedyczne, nie wiem tylko na jaki rodzaj, ale lekarz jest
baaaaaardzo kompetentny jeśli chodzi o kolana. Z czystym sumieniem moge
polecić, uratował kolana moich dwóch facetów (męża i syna).
AJ

3. Data: 2008-03-06 17:08:46

Od: "karol." <k...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W zwiazku z tym zapewne czeka mnie operacja. Czy ktos moze polecic dobrego
> (sprawdzonego) ortopede/klinike w Warszawie lub okolicach?

dobrych konsultacji udzielają jeszcze w centrum medycyny sportowej w
warszawie (podobno najlepszy ośrodek ortopedyczny w polsce), niestety
operacje są dosyć kosztowne jak na polskie zarobki (kolano około 10-20 tyś
zł)

Czy to zasługuje na komentarz?
pracownicza książeczka sanitarno epidemiologiczna-badanie kału
Wysoki cholesterol - Lipobon - czy to naprawdę działa ?
terapia czszkowo-krzyzowa wawa gdzie?
Suche powieki