Re: operacja lakotki (łąkotki)

Data: 2006-06-26 05:22:29
Temat: Re: operacja lakotki (łąkotki)
Od: Morris <m...@p...fm>

Sabina napisał(a):

> A jednak po jej zalozeniu przestala mnie noga bolec. Bolala przy chodzeniu
> - cos klulo, zalozylam i przestalo. No chyba ze to przypadek jakis.
> Opaska jest bardzo prosta (i bardzo niewygodna na dluzsza mete).
Skoro uważasz, że Ci pomaga to ją noś. Ja jednak nie sądzę żeby kawałek
elastycznego materiału mógł sie przeciwstawić tak ogromnym siłom jakie
dziełaja na staw kolanowy w trakcie chodzenia nie mowiąc juz o bieganiu...

> Czy mozliwe ze przez taki kawalek nie moge wyprostowac kolana? Znaczy nie
> wiem czy napewno nie moge, ale jak probuje to mnie boli u dolu kolana.
Są dwie możliwości albo właśnie to przez ten kawałek łąkotki choć
z reguły wyglada to dramatyczniej (wiec to mniej prawdopodobna opcja).
Myślę ze powstał przykurcz mięśniowy, która sama wygenerowałaś broniąc
sie przed bólem... Często tak sie dzieje... Bedzie trzeba to
rehabilitować po operacji...

> A sztuczna?
Nie spotkałem sie zeby ktoś to robił... Nie wypowiadam się więc...

> Dzieki za szczegolowe wyjasnienia.
Prosze bardzo. Biegnij szybko na operacje bedzie dobrze... ;)

Pozdrawiam. Morris