operacja tętniaka wewnatrzczaszkowego

1. Data: 2007-08-23 21:03:18

Temat: operacja tętniaka wewnatrzczaszkowego
Od: k...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

pomóżcie!!! mam dwoje małych dzieci i dwa tetniaki tetnicy szyjnej
gdzie najlepiej je zoperowac? jestem z Białegostoku czy ktos miał tu
robiony taki zabieg? podobno w moim przypadku trzeba otwierac czaszkę
bo jest szerokie wejscie. to Pilne już mnie wysłali na zwolnienie

2. Data: 2007-08-25 19:52:16

Temat: Re: operacja tętniaka wewnatrzczaszkowego
Od: "szfagier" <szfag_ro_pol@nie_lubie_spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Szpital kliniczny (MON) na ul. Szaserow w Warszawie. Klinika neurochirurgii.
Dobra kadra, dobry sprzet. Zapisz sie na wizyte (niestety prywatna) do
przychodni na ul. Mokotowska (warszawa). Dowiesz sie wszystkiego, co i jak.

www.plw.pl

Nie mam z nimi nic wspolnego, to nie jest reklama :)

Pozdrawiam.

Użytkownik <k...@o...eu> napisał w wiadomości
.com...
[...]

Okulary bezsoczewkowe
Kto zrobi implant?
Oddzialy Wewnętrzne Wrocław/Dolny Śląsk
Cp sie dzieje z kcal itp po "ugotowaniu" ?
mononukleoza miał ktoś?