opinia na temat pralki Electrolux

1. Data: 2003-01-20 20:18:49

Temat: opinia na temat pralki Electrolux
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Zastanawiam się nad zakupem pralki Electrolux, a dokładnie:

Electrolux EW 1220N Solution.

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów może mi powiedzieć coś więcej na
temat tego modelu?

Warto, nie warto? A jeżeli, to dlaczego?

--
w...@s...pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-01-22 17:26:19

Temat: Re: opinia na temat pralki Electrolux/ogólnie o AGD
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

*** lodówka rzecz ważna w kuchni, druga po kuchence.
Mam/miałem manię rzeczy dobrych, dużych a więc drogich.
2 lata temu zeszła moja stara lodówa 23 letnia :) z
regenerowanym/wymienianym(?) 10 lat temu agregatem (gdy się dorabialiśmy i
nie było za dużo kasy ) i chciałem się rzucić na taką lodówę co to w środku
ma sucho :) za bodajże ponad 3 tys. zł
Ale kuchnia w bloku za mała, a do zbudowania domu jeszcze ze 2-3 lata. No i
kupiłem zwykłą za 1000 zł Ardo 140 cm wysokości 50 cm szerokości z
oddzielnym zamrażarnikiem u góry. No i rewelacja ! Mało żre prądu, rachunek
roczny za penergię poszedł znacznie w dół. W kuchni dużo miejsca, lodówa
kompaktowa-bardzo pojemna - wystarczająco. Działa jak należy. Klasa !
I zmieniłem mentalność kupowania rzeczy użytkowych. 1,5 roku temu kupiłem
pralkę tak pogardzanej na liście firmy Ardo. Pełen wypas z 600/1200 obr.
wirowania, suszarką - za średnie pieniądze. I chodzi bez zarzutu. Nie licząc
rozerwanej uszczelki bęben-drzwi którą ślubna rozerwała zamkiem
błyskawicznym wyciągając wypraną kurtkę - naprawa za grosze na drugi dzień.
Acha mamy 3 dzieci więc pralka kręci co dzień :)
pozdrawiam
Mietek

1. Data: 2003-01-23 14:26:31

Temat: Odp: opinia na temat pralki Electrolux
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy to ta ladowana od gory, z guziczkami i czerwonymi swiatełkami? :)
jesli tak, to polecam. Cicha, znakomicie wiruje, nie skacze po lazience,
kiedy pranie sie zle w niej ulozy, najpier delikatnie rozklada je rowno a
dopiero pozniej przechodzi na wyzsze obroty. Bardzo polecam.
Dorota

Użytkownik Wozik <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.122.80.
..

1. Data: 2003-01-24 11:50:37

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> *** lodówka rzecz ważna w kuchni
(...)
> Mietek

Wszystko pieknie tylko dlaczego nie na temat?

Soothsayer

1. Data: 2003-01-24 12:03:30

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

*** lodówka rzecz ważna w kuchni
> (...)
> >
> Wszystko pieknie tylko dlaczego nie na temat?
>
> Soothsayer

*** czytaj cały list zanim naciśniesz Enter !
Mietek

co za to mogę kupić ?
Re: Cena ciepła
Pytanie o pralkę