Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

31. Data: 2007-09-20 11:54:39

Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):

> Dzisiaj wybieram się z nowo nabytą wiedzą po nowy stanik, mając
> nadzieję, że znajdę swój rozmiar w mojej mieścinie. Inaczej pozostanie
> mi dopasowywanie internetowe (Arabella Freya kusi, oj kusi i drażni węża
> w kieszeni ;-) ).

Ja jestem na razie rozlozona na lopatki gigantyczna iloscia informacji,
ktore przyjdzie mi przerobic. Przeprawiam sie na razie przez forum
gazetowe i mam wrazenie, ze im wiecej czytam, tym mniej wiem :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

32. Data: 2007-09-20 11:59:42

Temat: Re: opinie nt. producentow biustonoszy [dluga lista]
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):

> Bierz śmiało - Twój biust może Cię jeszcze zaskoczyć ;-).

Tempo tego zaskakiwania jest imponujace. Nie nadazam z przywykaniem :)
Mam nadzieje, ze potem zaskoczy mnie raz jeszcze i po karmieniu zatrzyma
sie jednak jeden rozmiar wyzej niz stan wyjsciowy :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

33. Data: 2007-09-20 12:09:19

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Zlota kobieto!! Daj Ci Boze mnostwo kasy na kosmetyki :) Relacje miedzy
> tym, co pod, a centrum zainteresowania mamy identyczna - 15 cm. Bardzo
> mi pomoglas. Ja mam 79/94 i zastanawiam sie, czy nie wziac 80, bo skoro
> zapinasz sie na pierwszy rzadek, to dla mnie moze byc ciasnawo. Chyba
> zatem wezme jeden model 75E i drugi 80D, najwyzej ktorys odesle.
> Jeszcze raz dzieki.

Zapinam się na pierwszy rządek i mam jeszcze 3 do dyspozycji. Ale z
bloga Kasicy dowiedziałam się, że w takim wypadku powinnam wziąć rozmiar
mniejszy, czyli 70. W twoim wypadku 75 może być zatem lepsze. A poza tym
sprawa u Ciebie jest rozwojowa ;-), 80 więc też może się przydać
(problem w tym, że miseczka też się zmieni, więc nie warto brać "na
zapas"). No to Ci namieszałam ;-).
A tak przy okazji: nie spiesz się z kupnem stanika do karmienia - biust
przy laktacji zmienia się z godziny, ba!, z minuty na minutę.

Ania

34. Data: 2007-09-20 12:15:51

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> Tempo tego zaskakiwania jest imponujace. Nie nadazam z przywykaniem :)
> Mam nadzieje, ze potem zaskoczy mnie raz jeszcze i po karmieniu zatrzyma
> sie jednak jeden rozmiar wyzej niz stan wyjsciowy :)

Ciężko to przewidzieć, a nadzieję warto mieć :-). Ja też mam nadzieję,
że mój biust nie okaże się po karmieniu brzydszy niż przed. Rozstępy się
pojawiły, niestety i to już pod koniec ciąży. I krem przeciwko rozstępom
temu nie zapobiegł. W moim wypadku zadziałała też genetyka (główna
winowajczyni, podobno): mama też ma rozstępy.

Pozdrawiam
Ania

35. Data: 2007-09-20 12:49:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):

> Zapinam się na pierwszy rządek i mam jeszcze 3 do dyspozycji. Ale z
> bloga Kasicy dowiedziałam się, że w takim wypadku powinnam wziąć rozmiar
> mniejszy, czyli 70. W twoim wypadku 75 może być zatem lepsze.

Aaaa, bo od roznych stron liczymy rzadki :) Ja od zewnatrz, Ty od
wewnatrz. No to faktycznie, zostaje 75 :)

A poza tym
> sprawa u Ciebie jest rozwojowa ;-), 80 więc też może się przydać
> (problem w tym, że miseczka też się zmieni, więc nie warto brać "na
> zapas"). No to Ci namieszałam ;-).

Obwod pod to chyba sie tak bardzo nie zmieni - do tej pory ani drgnal,
zwieksza sie tylko gwozdz programu :) Nic mi nie namieszalas, wprost
przeciwnie. Chce wykombinowac tak, zeby nie kupowac co piec minut nowego
stanika. Zostaje zatem przy 75E. Rany, kosmos :)

> A tak przy okazji: nie spiesz się z kupnem stanika do karmienia - biust
> przy laktacji zmienia się z godziny, ba!, z minuty na minutę.

Jasna sprawa, na to mam jeszcze czas. Wlasciwie mnostwo czasu. Na tyle
duzo, ze tempo przyrostu mnie szokuje, bo co bedzie dalej? :) To tak w
postepie geometrycznym do 9. miesiaca trwa czy potem proces zwalnia?
Wstrzymam sie jeszcze dlugo, ale chcialam poki co rozejrzec sie po
producentach.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

36. Data: 2007-09-20 17:27:03

Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Kruszyzna napisał(a):

| Nie wiem, czy bylo 80A. 80 bylo na pewno, ale
| czy A, tego nie wiem.

Byłam dziś w KappAhlu, w serii Creem 80A występuje i to chyba
we wszystkich modelach. Swoją drogą, też kiedyś kupiłam stanik
z tej serii i był jednych z najlepszych, jakie miałam w życiu.
Polecam równie gorąco, co Kruszyzna :)

Ania

37. Data: 2007-09-20 18:31:56

Temat: Re: i stalo sie :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Watek danego producenta jest przewaznie podzielony na poszczegolne modele.
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=436
76955

Przekopalam sie przez wielgachny watek nt. Melissy, przekopalam sie przez
Alles (cholera, nawet nie wiedzialam, ze lobby biusciastych jest takie
silne, no no :) i kupilam, ach, kupilam pierwszy raz w zyciu bielizne w
sklepie internetowym. Jak to jest w piosence przy jednym
programie? "Najwazniejszy w zyciu jest pierwszy raz. Potem to juz tylko
jest rutyna" :P
Zamowilam to:
http://www.duoline.pl/bielizna_opis.php?products_id=
1580&osCsid=84f4c1fb421f8f9d9bf298fc8dc673ad

Po przekopaniu watkow stwierdzilam, ze jednak nie zaryzykuje z Melissa.
Dziewczyny wymienialy wady i zalety, ale wady jak dla mnie byly jednak z
gatunku tych dyskwalifikujacych, a zalety ich nie rekompensowaly. Staniki
Melissy sa jednak bardzo zabudowane i, by tak rzec, malo zgrabne. To znaczy
ladne, ale dziewczyny bywaly rozczarowane po odebraniu paczki.
Moj rozmiar jest jednak (jeszcze, hy hy) z tych, ktore nie wymagaja
zgadzania sie na wiele z powodu braku oferty na rynku. Dlatego Melissa
poszla w odstawke.
Wybralam Alles. Bo tansze (jednak), zgrabniejsze (jednak) i mniej bylo
opinii malo przychylnych (jednak).
Nie wiem, jak to dalej bedzie, bo z tego, co pisaly biusciaste, to taki
efekt przyrostu cyckow, jak ja mam teraz, to zaobserwowaly w okolicach
7.-8. miesiaca. Ekhm, ekhm. Ja jestem jeszcze wysoko na drzewie :) Ale moze
duze biusty rosna mniej a male bardziej? Bedzie dobrze.
W kazdym razie dziekuje Zazuli jeszcze raz za namiary na bezcenne forum i w
ogole za bezcenne linki, a Kasicy gratuluje stanikomanii :)

Krusz.
jak paczka przyjdzie, podziele sie uwagami. A, no i jednak wzielam 75E :)
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

38. Data: 2007-09-20 18:50:21

Od: Anna/Sana <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-09-20 20:31 Kruszyzna powiedzial/a :

> [...]
>
> Krusz.
> jak paczka przyjdzie, podziele sie uwagami. A, no i jednak wzielam 75E :)

No to czekamy na relację! ja mam termin na 7. lutego z Maleństwem i z
miseczki B rosnę i rosnę i C już mam spokojnie, a do przymiarki kolejnej
wypróbuję już pewnie D. Także jak zakup będzie przetestowany, to
koniecznie podziel się wrażeniami to może i ja się na coś skuszę... :)

39. Data: 2007-09-20 20:33:00

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> i mam wrazenie, ze im wiecej czytam, tym mniej
> wiem :)

Witam w klubie, to bardzo czesto powtarzajace sie zdanie na forum :)

Zazula

40. Data: 2007-09-20 20:44:34

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> przeciwnie. Chce wykombinowac tak, zeby nie kupowac co piec minut
> nowego stanika. Zostaje zatem przy 75E. Rany, kosmos :)

Pamietaj, ze sa jeszcze przedluzki obwodu - nie trzeba od razu kupowac nowe
stanika jesli miseczka jest dobra. Mozna je kupic na Allegro, sklepach
netowych z bielizna, a ja widzialam je wsrod gadzetow bistonoszowych w H&M.

Zazula

Opisy zabiegów kosmetycznych
Męskie perfumy na Allegro
Wieczor panienski