opóźnienie miesiączki

1. Data: 2005-07-01 10:14:14

Temat: opóźnienie miesiączki
Od: "Krzysztof" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
temat zapewne był już wałkowany, więc proszę mi wybaczyć - ale w archiwum nie
znalazłem w pełni satysfakcjonujących mnie rzeczy. Moja dziewczyna, lat 20,
która do tej pory miała BARDZO regularne cykle miesiączkowe (nigdy żadne leki,
przeżycia związane m.in. z tragiczną śmiercią brata i inne warunki nie
powodowały opóźnień). Tym razem, miesiączka opóźniła się chyba 4 dni - i to
akurat w miesiącu, w którym przeżyła inicjację seksualną. Zabezpieczenie było -
prezerwatywa, żadnych "wypadków" typu zsunięcie, pęknięcie itp. W pierwszym
momencie oczywiście wielka panika ale teraz gdy już sie sytuacja uspokoiła
przyszedł czas na zastanowienie sie. Co mogło spowodować to opóźnienie?
czytałem, że nawet sam strach przed ciążą może być tego przyczyną, ale jakoś
mało prawdopodobne wydaje mi się takie tłumaczenie. Dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2005-07-01 10:29:00

Temat: Re: opóźnienie miesiączki
Od: "Łukasz Jesionek" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
jakoś
> mało prawdopodobne wydaje mi się takie tłumaczenie. Dzięki za odpowiedź.

Myśle ze powodem takiego stanu rzeczy była owa inicjacja seksualna - pisze bo
przezyłem kiedys podobną sytuację mając 19 lat także uprawiałem sex z moją
dziwczyną która była dziwicą i w momencie kiedy miała pojawic sie mięsiączka
nie pojaiwła sie i taki stan trwał około 12-14 dni dopiero ginekolog do
którego poszła rozwiał wszelkie wątpliwości i wspomniał o takim rozwiązaniu
jak opisałem wyżej- na szczęscie:)))

3. Data: 2005-07-01 12:38:45

Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stres - każdy - może powodować opóźnienie. A tym bardziej strach przed
ciąża... Zastanówicie sie tez, czy Twoja partnerka nie zmieniała ostatnio
miejsca pobytu - wyjazdy niemalże zawsze powodują różne przesunięcia.
Powodzenia :)

4. Data: 2005-07-01 18:46:20

Od: "Piasek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przyczyną mogą być wspomniane pierwsze przeżycia, stres, jeśli jesteś pewny
że "guma" nie uszla ani nic sie nie stało to nie ma sie czym martwic, dla
pewności niech zrobi test ciazowy

[wroc] gdzie dobre usg?
dziwna "gula" w gardle
Zacma