opryszczka - zapytanie

1. Data: 2004-03-29 15:29:36

Temat: Re: opryszczka - zapytanie
Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mozliwe ze ktos uzyl twojej pumadki majacy wirusa opruszczki (wcale u
tej osoby nie musial sie ujawnic) a Ty reagujesz...., moze jeszcze skladnik
pumadki tak zadzialal na Ciebie. Nie uzywaj tez pumadki i juz.. z tego co
wiem wirusa opryszczki nie da sie wyleczyc, jest on w organizmie do konca
zycia, czasem udaje sie go tak skutecznie zaleczyc ze nie daje oznak!

2. Data: 2004-03-30 15:15:04

Temat: opryszczka - zapytanie
Od: "girl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zaobserowałam dziwną właściwość - każdorazowo po użyciu pomadki do ust
pojawia mi się opryszczka -testowałam to juz kilka razy,
wcześniej nie miałam tego typu objawów - pojawiły się one około rok temu,
w efekcie na codzień nie używam pomadki, do testów zawsze kupuję nową - czy
to możliwe aby pomadka wywoływała
opryszczkę? czy można to jakoś wyleczyć?
do jakiego specjalisty powinnam się z tym zgłosić?

z góry dziękuję za rady

pozdarwiam
Basia

3. Data: 2004-03-30 15:55:09

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to możliwe aby pomadka wywoływała
> opryszczkę? czy można to jakoś wyleczyć?
> do jakiego specjalisty powinnam się z tym zgłosić?

Być może pomadka zmienia odczyn pH ust, który staje się niekorzystny dla
Twojej flory fizjologicznej, a korzystny dla wirusów bytujących w Twoim
organizmie. To z kolei prowadzi do uaktywnienia wirusów.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2004-03-30 16:36:31

Od: "girl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c4c59j$kc5$1@news.onet.pl...

> Być może pomadka zmienia odczyn pH ust, który staje się niekorzystny dla
> Twojej flory fizjologicznej, a korzystny dla wirusów bytujących w Twoim
> organizmie. To z kolei prowadzi do uaktywnienia wirusów.

to jest jakichś pomysł,
a można temu zapobiegać - np. z alergii chyba można się wyleczyć?

pozdrawiam
Basia

5. Data: 2004-03-30 18:21:40

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "girl" <g...@g...pl> napisał:
>
> to jest jakichś pomysł,
> a można temu zapobiegać - np. z alergii chyba można się wyleczyć?

Jedynym w 100% skutecznym leczeniem alergii jest eliminacja alergenu ;-).
Tak więc jeśli chcesz brać stamtąd przykład, to przestań używać pomadek ;-).
Jeśli zaś nie jesteś na tyle oryginalna ;-), to kup jakąś o pH 5,5 i się
przekonasz, czy właśnie tu tkwi problem. Myślę, że jest coś takiego na
rynku. Druga hipoteza, na którą bym stawiał, to alergia na jakiś składnik
szminki. Mogę sobie wyobrazić, że stan zapalny wywołany przez reakcję
alergiczną, ułatwia wirusom atakowanie komórek.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

6. Data: 2004-03-31 23:11:27

Od: Wojtek Węglarz <l...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Mar 2004 20:21:40 +0200, andrzej głowacki
<f...@U...onet.pl> napisał:
> szminki. Mogę sobie wyobrazić, że stan zapalny wywołany przez reakcję
> alergiczną, ułatwia wirusom atakowanie komórek.

Racja. Poza tym miejsce ujawniania się opryszczki jest..., że tak powiem
trefne immunologicznie - leży dokładnie na styku błony śluzowej jamy
ustnej i skóry - nie bardzo wiadomo, który z miejscowych systemów
odpornościowych za niego odpowiada. Każde więc osłabienie odporności,
m.in. również te wywołane reakcją alergiczną mogą wywołać opryszczkę.
Pozdrawiam.

--
Jeżeli niektórzy ludzie są na tyle głupi, by błędnie interpretować
tekst prostej piosenki rockowej, to strach pomyśleć co te typy

private: lordcoxmałpiszonautografwpolsce

7. Data: 2004-04-01 09:55:35

Od: "girl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@U...onet.pl> napisał:

> [...]
> odpornościowych za niego odpowiada. Każde więc osłabienie odporności,
> m.in. również te wywołane reakcją alergiczną mogą wywołać opryszczkę.

to co powinnam z tym zrobić, czy jest jakiś specjalista (dermatolologia,
alergologia)
który może mnie z tego wyleczyć, albo spowodować, ze będę mogła stosować
jednak pomadki,

co proponujecie?

pozdrawiam
Basia

8. Data: 2004-04-01 15:42:27

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> alergologia)
> który może mnie z tego wyleczyć, albo spowodować, ze będę mogła stosować

Zawsze warto się udać do dermatologa bądź dermatologa-alergologa.

Tutaj niewiele można pomóc. Podałaś bardzo mało danych. Nie wiemy, jaki jest
ogólny stan Twojego zdrowia? Czy jest to na pewno opryszczka, czy też, może
sama reakcja alergiczna wywołana alergenem kontaktowym? Czy używasz szminek
tylko jednego producenta, czy też próbowałaś już szminek różnych firm?
Dlatego pójście do lekarza wydaje się najrozsądniejszym wyjściem. Jeśli
okaże się, że za Twoimi problemami stoi alergia, to przy braku innych
dolegliwości, pozostanie tylko zmienić bądź całkowicie odstawić pomadki.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

zatykajacy sie nos
TYPES OF TUMOURS PULMONARY CAUSED BY BACTERIA
Grzybice <- moje rady
pilna prozba o pomoc - czyrak
[pilne!!!] HbA1 a cukrzyca insul.