optymalni na tej grupie

111. Data: 2007-08-16 07:58:10

Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

13.08.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f9optn$5uv$1@news.onet.pl...

> ? Dobrze się czujesz?

Widzę, że z panianiem, też są poważne problemy.

>>> 100 g cukru zawiera 99,8 g węglowodanów

> Cukier jaki jest - każdy myślący widzi, organizm TEŻ:
> http://portalwiedzy.onet.pl/56146,,,,weglowodany,has
lo.html

Ja odnoszę wrażenie, że Wam w dzieciństwie cukierków rodzice nie kupowali
stąd ta awersja, innego wytłumaczenia na to nie mam.

> Ja nie wiem, czy tak twierdzi Jurek, musiałabym przeczytać tę wypowiedź,
> bo Twoje interpretacje bywają dość swobodne...

No tak, jakąś ,,Annęklay'' to znajdujesz błyskawicznie, a twórczość
OPTYMALNEGO DORADCY ŻYWIENIA Ci umyka. Dwója!

http://42.pl/gg/ehio2v$a2h$...@n...news.tpi.pl

> Ja nigdzie nie spotkałam się z takim twierdzeniem.

To już się spotkałaś.

> Natomiast dr Kwaśniewski spotyka pacjentów, którym na DO wzrok się POPRAWIA.
> Rozumiesz? POPRAWIA się zdolność widzenia i zmniejszają się istniejące
> wcześniej dolegliwości/objawy ze strony wzroku. POPRAWIA się stan z
> gorszego na lepszy, a w jakim stopniu - to już indywidualna zdolność
> organizmu każdego z takich pacjentów. Ktoś pisał nawet o poprawie o kilka
> dioptrii, różnie to bywa, bo ludzie są różni, są w różnych stanach zdrowia
> i różnie wygląda ich dieta i tryb życia.

No ja znam osobnika, któremu z małej wysokości dwie cegły na głowę spadły i
zarzeka się, że ma lepszą pamięć od tego. Nie pytałem go, czy chce założyć
jakąś akradię i tam trenować z innymi zrzucanie sobie cegieł na łeb, bo
nie chcę, aby tu przylazł i to doradzał na każdą dolegliwość, co wcale
nie oznacza, że to jemu akurat nie pomogło.

> Natomiast NIGDY nikt nie stwierdził, żeby na DO wzrok mu się pogarszał.

I to jest święte. Co powiedział dr. Kwaśniewski nie podlega jakimkolwiek
wątpliwościom, chyba nawet przed Bogiem.

> Rozumiesz istotę tej korelacji? U mnie np. wcześniejsze badanie dna oka
> stwierdzało miażdżycę naczyń, a badanie następne po kilku latach stosowania
> DO - miażdżycy nie stwierdziło. Wcześniej miałam przepisane okulary do
> czytania +2 dioptrie, ale na DO jednak wystarczają mi +1,5 więc nie ma
> sensu bym używała mocniejsze.

No mnie się wzrok przestał pogarszać (-2.5), odkąd zmieniłem procesor
na mocniejszy niż 133 MHz. Stąd też muszę stwierdzić, że gorsze procesory,
a więc te co teraz bywają w komórkach i innych sprzętach, psują wzrok.
Oła, oła. Strzeżcie się!

> A dlaczego w ogóle używam? Bo bardzo dużo czytam, sporo też gapię się
> w monitor. Natura naszych oczu nie jest przystosowana do permanentnego
> patrzenia na obrazy z bliska. A jeśli się to robi, to nie można się dziwić,
> że czasem wzrok szwankuje. I nawet najlepsza dieta na to nie pomoże.

O, czyżby negacja optymalnego doradztwa żywieniowego tutaj zaszła?

> Podobnie zresztą jest z każdą inną eksploatacją jakiejś części naszego
> ciała (Ty np. dajesz popalić swoim stawom). Obecnie mało kto prowadzi
> naprawdę higieniczny tryb życia. Jednak warto z paru rzeczy zdawać sobie
> sprawę.

Ja daję popalić moim stawom? W jakim sensie? Chętnie poczytam. Rozwiń.

> J.w. Poza tym dr Kwaśniewski (jak i inni lekarze) - nie omawia w
> publikacjach stanu swojego zdrowia.

Bo by optymalne biznesy to mogło podkopać, więc mu się nie dziwię nawet.

> Nie jestem sportowcem, ani tym bardziej sportowcem wyczynowym, więc nie mam
> podstawy do rozwijania tego tematu. Faktem jest, że wszystkim sportowcom
> się spieszy w osiągnięciu sukcesu, bo taka jest natura ścigania się z
> konkurencją. A za to trzeba zapłacić jakąś cenę. Coś za coś, niestety...
> Ale w mediach obecni są tylko ci najlepsi...
> Gdybyś się przyjrzał obecnej sytuacji wszystkich tych, którzy kiedyś byli
> tymi najlepszymi, to może byś nawet zrozumiał obie sttrony tego sportowego
> "medalu"... Ale cóż, każdy ma swój specyficzny system wartości.

Ale przecież opowiadacie jaki ten tłuszcz jest boski, a cukier fe. To gdzie
są dowody? No gdzie? Jak ktoś Wam odwrotną stronę pokaże, to ,,sponsoring'',
,,lobby cukierniczo-farmaceutyczne'' itd.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

112. Data: 2007-08-16 08:04:05

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.08.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Przecież UDOWODNIŁAM ci nagłówkami newsów, że jesteś Annąklay.
>
> Przypomnę ci zatem kim jesteś. Wydrukuj sobie poniższe nagłówki, przyklej
> gdzieś w widocznym miejscu i wróć, jak uczciwy człowiek (tak potępiający
> nieuczciwych), do prawdziwego swojego imienia i płci.
>
> DOWÓD że Annaklay = Jeff
> -------------------------

Załóżmy, że to prawda, w związku z tym

1) Ona/On? nie jest tak namolny jak Wy, stąd wolałbym już Anneklay pod
pseudonimem Jeff, aniżeli stado optymalnych...

2) A to...

> A tu szczegóły dla zainteresowanych: http://annaklay--jeff.gu.ma/

/-- http://42.pl/gg/el245s$vvb$...@n...onet.pl

[...]
Annaklay nie może znieść faktu, że ktoś ma optymalny biznes, a jej się to
nie udało:

(...)

\--

Nie musicie się tak maskować z tymi optymalnymi biznesami, większość
MYŚLĄCYCH już to wie, a jak już Krysiu linki przytaczasz, to sprawdź
czy Wam bardziej wizerunku nie popsują.

Tym sposobem UDOWODNIŁEM Wam, że prowadzicie biznes, a nie misje.

113. Data: 2007-08-16 11:06:31

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podoba, podoba:))
>
> Podobaja mi sie wszystkie diety normalne, a nie zwariowane sekciarskie.
>
> Osobiscie stosuje sposob odzywiania zblizony do zalecen diety Montignac.
> Jem duzo ryb, drobiu (lubie np.indyka) i nabialu (jajka rzadziej).

"Śniadanie ma być sute, obiad normalny, a kolacja lekka. Śniadanie powinno
opierać się na "dobrych" węglowodanach z małą ilością produktów białkowych
lub w ogóle bez nich (węglowodany IG=35 lub poniżej). Obiad, według
Montignaca, ma składać się z potraw bogatych w białko i tłuszcz, a kolacja
powinna być albo węglowodanowo-białkowa, albo białkowo-tłuszczowa, np. chleb
i jogurt lub jajecznica na szynce."

Śniadanie francuskie, obiad też a kolacja albo japońska albo optymalna.
Zachowana zasada "nie mięszać paliw" w pojedyńczym posiłku.
Jest problem z pieczywem. Jeżeli jest ono drożdżowe to co my jemy? Pieczone
drożdże (zawierają skrobię zwierzęcą) czy węglowodany roślinne.

> Z innych diet podoba mi sie prawdziwa dieta Japonska, ale nie ta o ktorej
> bredzi
> szaleniec Kwasniewski.
>
> Poczytaj o tych dietach. Sporo informacji mozna znalezc w sieci.
> Jesli chcesz wiedziec jak nalezy sie prawidlowo odzywiac, to kup sobie
> jakas
> ksiazke o dietetyce ktora napisali fachowcy po studiach dietetycznych.

Mam W. Kiersta

> Jesli bedziesz wiecej na ten temat wiedzial, to wowczas nie beda Ci rozni
> sekciarze oszukiwali, bo bedziesz dysponowal prawdziwa wiedza.
>
> Na tej stronie znajdziesz cala mase ciekawych informacji na temat
> prawidlowego
> odzywiania:
>
> http://www.nutritiondata.com/
>

> Tutaj masz link do strony prestizowej Mayo Clinic w US. Znajdziesz tutaj
> kilka
> piramid zywienia z roznych stron swiata. Mozesz sobie ktorys z tych
> [...]
0

"Vegetables and fruits form the foundation of this pyramid.
Najnowsza piramida ma w tym polu cwiczenia fizyczne. Podobno jarzyny i owoce
tuczą.

Pozdrawiam
S*

114. Data: 2007-08-16 11:10:46

Od: " JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 07:40, "Jeff" wrote:
> [...]
> Aby nie byc goloslownym, poszukalem w archiwum googli wypowiedz pewnej osoby na
> [...]

Daj spokój!
A kto to czyta?
Czyż nie wiesz, że biorąc udział w takiej dyspucie, sam umieszczasz się na
poziomie bazarowym? (bo na takim jest ona prowadzona IMHO)
Czy uważasz, że jest to w dobrym tonie, aby kontynuować kłótnie z innych miejsc?
I w dodatku o czym? O tym, czy ktoś zmienia nicka czy nie?
Weź i pomyśl, kogo to obchodzi?
Liczy się treść postów i jej zgodność z tematyką grupy:)
A jak ktoś uporczywie rozwija wątek poza tematem, czyż sam nie prosi się o
miano trolla (http://pl.wikipedia.org/wiki/Troll )?
Chcesz być trollem?

--
Pozdrawiam :)
JM

115. Data: 2007-08-16 18:04:00

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Aug 2007 01:00:26 +0200, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

>Nieee.....to tylko mania przesladowcza polaczona z paranoiczna obsesja tej osoby
>na moim punkcie, poniewaz wyciagam wszystkie opty oszustwa na swiatlo dzienne.
>A ona chce to za wszelka cene ukryc.

>O ile sobie dobrze przypominam kiedys tu inaczej pisales na temat sekty optymalnej.

A niby teraz jak piszę?
Napisałem tylko, że skoro Annaklay = Jeff to normalnie jak
człowiek-kameleon.

>Zmieniles zdanie bo nie podzielam Twoich pogaladow na temat
>zalecen Hudy Clark?

Nie zmieniłem zdania o optymalnych. :)
Przecież nie napisałem, że preferuję dietę typu tłuszcz, słonina,
wieprzowina. :D

>Ja przekazalem tylko fakty na ten temat. Przykro mi, ze Ci sie nie podobaja,
>ale niestety taka cene placi sie za pisanie prawdy.

Ja też napisałem prawdę odnośnie H. Clark i przekazałem fakt, że
dzięki jej poradom wyzbyłem się wielu dolegliwości.
Tobie też się to nie podoba. Dla mnie najważniejsze jest, że mi
pomogło.

>Ja nie orientuje sie dokladnie jacy sa lekarze w Polsce, wiec nie moge na ten
>temat wypowiedziec sie obiektywnie.

Ja orientuję się jacy są. Przekonałem się osobiście.

>Ale skoro taka sekta jak optymalni moze sobie bezkarnie dzialac i lekarze
>znizaja sie do poziomu szarlatanow, to na pewno sytuacja jest wyjatkowo zla i
>grozna.

Niestety, nie jest za dobrze.

Mariusz

116. Data: 2007-08-16 22:21:11

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisal;

> A niby teraz jak piszę?
> Napisałem tylko, że skoro Annaklay = Jeff to normalnie jak
> człowiek-kameleon.

A moze to ty jestes wlasnie taki kameleonem?

> Nie zmieniłem zdania o optymalnych. :)
> Przecież nie napisałem, że preferuję dietę typu tłuszcz, słonina,
> wieprzowina. :D

A kto cie tam wiem kim ty jestes? Po twoich wypowiedziach w tym watku
i zachytach na temat "uczonej" H.Clark i jej zappera, to roznie mozna myslec,
zwlaszcza, ze ta psudonaukowa "terapia" bardzo popularna jest wsrod roznych
polskich znachorow. Wielu z nich jest zwiazanych wlasnie z optymalnymi.
A Optymalnik byl glownym jej propagatorem:)

> Ja też napisałem prawdę odnośnie H. Clark i przekazałem fakt, że
> dzięki jej poradom wyzbyłem się wielu dolegliwości.
> Tobie też się to nie podoba. Dla mnie najważniejsze jest, że mi
> pomogło.

No to gatuluje, ze sie wyzbyles dolegliwosci, ale czy to bylo dzieki H.Clark,
to smiem powaznie watpic.

Oczywiscie, ze mi sie nie podoba i chyba dosc dokladnie i merytorycznie
wytlumaczylem dlaczego.

Mnie generalnie w ogole nie podobaja sie szarlatani wszelkiego kalibru.
Juz wyjasnialem tez dlaczego. Ale jeszcze raz powtorze: uwazam, ze sa to
w wiekszosci podli oszusci, zerujacy na ludzkim nieszczesciu i niewiedzy.
Takich lajdakow nigdzie nie brakuje, tyle ze sa kraje w ktorych nie moga tak
bezkarnie oszukiwac jak w tej chwili ma to miejsce w Polsce, bo w tych krajach
dziala prawo ktore chroni czlowieka przed hienami w ludzkiej skorze.

> Ja orientuję się jacy są. Przekonałem się osobiście.

Wspolczuje, ale mysle ze widocznie polscy pacjenci sa warci takich lekarzy.

> Niestety, nie jest za dobrze.

Po wypowiedziach na tej i innych grupach, nie sadze, ze sie to szybko w Polsce
zmieni.
Osobiscie mysle, ze moze byc jeszcze gorzej, bo wartosciowi, mlodzi lekarze po
prostu uciekna z tego polskiego piekielka, bo nic przez tyle lat po zmianach,
ktore nastapily w Polsce nie zrobiono, aby ta sytuacje zmienic na bardziej
korzystna dla ogolu spoleczenstwa.

Jeff

117. Data: 2007-08-16 22:51:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:fa10dl$ds4$2@news.onet.pl...

> Załóżmy, że to prawda, w związku z tym
>
> 1) Ona/On? nie jest tak namolny jak Wy, stąd wolałbym już Anneklay pod
> pseudonimem Jeff, aniżeli stado optymalnych...

Nareszcie Annaklay ma konkretnego sprzymierzeńca... Tak trzymaj! ;)
Aczkolwiek muszę obiektywnie rzec - nie jesteś pierwszy, ale z pewnością
młodszy... ;)
08&v=2&s=0

A tu cały jej urok włącznie z unikalną "doradą" w zmienionym przez nią
tytule wątku:
74&v=2&s=0

> /-- http://42.pl/gg/el245s$vvb$...@n...onet.pl

No i co chciałeś tym linkiem pokazać? To cała skrócona historia nękającej
optymalnych od lat - Annyklay.

> Nie musicie się tak maskować z tymi optymalnymi biznesami,

Maskować??? A gdzie Ty widzisz jakieś maskowanie?

> większość
> MYŚLĄCYCH już to wie, a jak już Krysiu linki przytaczasz, to sprawdź
> czy Wam bardziej wizerunku nie popsują.

Wam? Ja jestem Krystyna.
Ja nie dbam o "wizerunek", bliższa jest mi prawda, niż robienie
"dobrego wrażenia". Jeśli nie odróżniasz tych wartości, to Twoja sprawa.

> Tym sposobem UDOWODNIŁEM Wam, że prowadzicie biznes, a nie misje.

Że CO?? Wiesz... żałosne są te Twoje wywody... Ile Ty masz lat?
Młodociany wegetarianin?

Wybacz, ale szkoda mi czasu na dyskutowanie z Twoimi dziwnymi
insynuacjami. EOT.

Krystyna
--
Być wolnym, to móc nie kłamać. Albert Camus

118. Data: 2007-08-17 06:50:48

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 00:51, "Krystyna*Opty*" wrote:
> [...]
> Nareszcie Annaklay ma konkretnego sprzymierzeńca... Tak trzymaj! > [...]

Piszesz się na trolla?

119. Data: 2007-08-17 07:58:38

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

:)
>Mój ojciec ma obecnie 86 lat, a mama odeszła w wieku 81.
I, daję słowo, nie wiedzieli nic o diecie Kwaśniewskiego!

Mało kto wiedział o dietach. A jak wiedział to nic to nie zmienialo bo przez
cały XX wiek w Polsce tylko nieliczni mogli przebierać w jedzeniu.

>A ja lubię to czym Oni mnie karmili!
Wiem, że nie będę jednak tak długo żyła, bo babcia, po której
odziedziczyłam schorzenia, żyła lat 41.
Ale to dzięki medycynie ja żyję już o wiele dłużej niż ona!

Medycyna uwzględnia wpływ żywienia.

>Dlaczego ci wyznawcy różnych diet nie podają wieku swoich nestorów?
Bo co? 60 - 70 lat? Toż prawie przeciętny wiek, ale wiek w którym
niektórym się rzuca na mózg!
No, mamy tego tu, na grupie, dowody!
Ba, śmiem twierdzić, że DK znacznie obniża wiek, w którym ta
przypadłość następuje:(

Ci co nie lubią DK a lubią boczek mogą przejść na dietę Montignac:
[...]

Ciekawe jest to że Francuz nie wspomina o winie i koniaku. A może cenzura
wycina.
S*

120. Data: 2007-08-17 09:28:13

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

16.08.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> Nareszcie Annaklay ma konkretnego sprzymierzeńca... Tak trzymaj! ;)

> Aczkolwiek muszę obiektywnie rzec - nie jesteś pierwszy, ale z pewnością
> [...]
08&v=2&s=0

No cóż, strasznie mi przykro z tego powodu, że nie jestem pierwszy, ale
nie można ciągle być pierwszym w życiu.

> A tu cały jej urok włącznie z unikalną "doradą" w zmienionym przez nią
> tytule wątku:
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=148386
74&v=2&s=0

Twój urok jest bardziej wyrazisty, ona Ci nie zagraża na tym polu.

> No i co chciałeś tym linkiem pokazać? To cała skrócona historia nękającej
> optymalnych od lat - Annyklay.

No właśnie, to co Ty, tylko z drugiej strony.

PS Ja to przeczytałem, te linki coś podała. Tak, zadałem sobie ten trud
i wciąż podtrzymuję, że rzekoma Annaklay, jeśli owa osoba istnieje,
jest bardziej do przełknięcia, aniżeli Wy.

> Maskować??? A gdzie Ty widzisz jakieś maskowanie?

Czyli nie zaprzeczasz, że DO to biznes. No super. Brawo. Wreszcie.

> Wam? Ja jestem Krystyna.
> Ja nie dbam o "wizerunek", bliższa jest mi prawda, niż robienie
> "dobrego wrażenia". Jeśli nie odróżniasz tych wartości, to Twoja sprawa.

Miło wiedzieć, że są optymalni, którzy nie owijają w bawełnę i mówią
wprost, że DO to biznes, a nie żadna misja czy dobre wrażenie. Tylko
dlaczego jako pole marketingowe tego biznesu wykorzystujecie tę grupę?

> Że CO?? Wiesz... żałosne są te Twoje wywody... Ile Ty masz lat?

Wystarczająco dużo, aby zaryzykować stwierdzenie, że tyle ile masz
ich więcej, tyle jesteś mniej rozumna, pani Krystyno.

> Młodociany wegetarianin?

Warzyw w dzieciństwie też Ci zabraniali, że tak się czepiasz tych
biednych wegetarian na każdym kroku jak Was ta rzekoma Annaklay?

> Wybacz, ale szkoda mi czasu na dyskutowanie z Twoimi dziwnymi
> insynuacjami. EOT.

Widzę Pani Krysi nie spasował jej sposób dyskusji, oh jaka szkoda.

--
[...]

prosze o intrpretację eeg
Przepuklna kolana
Boląca skóra na stopie.
Re: ból zęba przy przeziębieniu
Gdzie najlepiej zagranicą przeszczep wątroby u dziecka - PILNE