Re: optymalni na tej grupie

From: Mariusz <z...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: optymalni na tej grupie
Date: Thu, 16 Aug 2007 20:04:00 +0200

On 16 Aug 2007 01:00:26 +0200, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

>Nieee.....to tylko mania przesladowcza polaczona z paranoiczna obsesja tej osoby
>na moim punkcie, poniewaz wyciagam wszystkie opty oszustwa na swiatlo dzienne.
>A ona chce to za wszelka cene ukryc.

>O ile sobie dobrze przypominam kiedys tu inaczej pisales na temat sekty optymalnej.

A niby teraz jak piszę?
Napisałem tylko, że skoro Annaklay = Jeff to normalnie jak
człowiek-kameleon.

>Zmieniles zdanie bo nie podzielam Twoich pogaladow na temat
>zalecen Hudy Clark?

Nie zmieniłem zdania o optymalnych. :)
Przecież nie napisałem, że preferuję dietę typu tłuszcz, słonina,
wieprzowina. :D

>Ja przekazalem tylko fakty na ten temat. Przykro mi, ze Ci sie nie podobaja,
>ale niestety taka cene placi sie za pisanie prawdy.

Ja też napisałem prawdę odnośnie H. Clark i przekazałem fakt, że
dzięki jej poradom wyzbyłem się wielu dolegliwości.
Tobie też się to nie podoba. Dla mnie najważniejsze jest, że mi
pomogło.

>Ja nie orientuje sie dokladnie jacy sa lekarze w Polsce, wiec nie moge na ten
>temat wypowiedziec sie obiektywnie.

Ja orientuję się jacy są. Przekonałem się osobiście.

>Ale skoro taka sekta jak optymalni moze sobie bezkarnie dzialac i lekarze
>znizaja sie do poziomu szarlatanow, to na pewno sytuacja jest wyjatkowo zla i
>grozna.

Niestety, nie jest za dobrze.

Mariusz