Re: optymalni na tej grupie

Data: 2007-08-17 12:44:06
Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Cancer" <o...@m...com>

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> A biznes - to coś złego? Nawet wegetarianie mają swoje zielone biznesy
> i nie przyszło by mi do głowy potępiać istnienie np. wegetariańskich
> restauracji, sklepów z wege żywnością, czy wege czasopism.

"Spam to niechciane elektroniczne wiadomości. Najbardziej rozpowszechniony jest
spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie. Zwykle (choć nie
zawsze) jest wysyłany masowo.

Istotą spamu jest rozsyłanie dużej liczby informacji komercyjnych o jednakowej
treści do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia, jaka jest treść tych
wiadomości. Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy
następujące warunki jednocześnie:

1 treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy,
2 odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej
wiadomości,
3 treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej
wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy."

--
Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq