Re: optymalni na tej grupie

From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: optymalni na tej grupie
Date: Fri, 17 Aug 2007 09:28:13 +0000 (UTC)

16.08.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> Nareszcie Annaklay ma konkretnego sprzymierzeńca... Tak trzymaj! ;)

> Aczkolwiek muszę obiektywnie rzec - nie jesteś pierwszy, ale z pewnością
> młodszy... ;)
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=116616
08&v=2&s=0

No cóż, strasznie mi przykro z tego powodu, że nie jestem pierwszy, ale
nie można ciągle być pierwszym w życiu.

> A tu cały jej urok włącznie z unikalną "doradą" w zmienionym przez nią
> tytule wątku:
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=148386
74&v=2&s=0

Twój urok jest bardziej wyrazisty, ona Ci nie zagraża na tym polu.

> No i co chciałeś tym linkiem pokazać? To cała skrócona historia nękającej
> optymalnych od lat - Annyklay.

No właśnie, to co Ty, tylko z drugiej strony.

PS Ja to przeczytałem, te linki coś podała. Tak, zadałem sobie ten trud
i wciąż podtrzymuję, że rzekoma Annaklay, jeśli owa osoba istnieje,
jest bardziej do przełknięcia, aniżeli Wy.

> Maskować??? A gdzie Ty widzisz jakieś maskowanie?

Czyli nie zaprzeczasz, że DO to biznes. No super. Brawo. Wreszcie.

> Wam? Ja jestem Krystyna.
> Ja nie dbam o "wizerunek", bliższa jest mi prawda, niż robienie
> "dobrego wrażenia". Jeśli nie odróżniasz tych wartości, to Twoja sprawa.

Miło wiedzieć, że są optymalni, którzy nie owijają w bawełnę i mówią
wprost, że DO to biznes, a nie żadna misja czy dobre wrażenie. Tylko
dlaczego jako pole marketingowe tego biznesu wykorzystujecie tę grupę?

> Że CO?? Wiesz... żałosne są te Twoje wywody... Ile Ty masz lat?

Wystarczająco dużo, aby zaryzykować stwierdzenie, że tyle ile masz
ich więcej, tyle jesteś mniej rozumna, pani Krystyno.

> Młodociany wegetarianin?

Warzyw w dzieciństwie też Ci zabraniali, że tak się czepiasz tych
biednych wegetarian na każdym kroku jak Was ta rzekoma Annaklay?

> Wybacz, ale szkoda mi czasu na dyskutowanie z Twoimi dziwnymi
> insynuacjami. EOT.

Widzę Pani Krysi nie spasował jej sposób dyskusji, oh jaka szkoda.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia