optymalni na tej grupie

71. Data: 2007-08-12 15:03:32

Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 12, 4:58 pm, pulsar wrote:
> [...]
> Wiedzieć to nie znaczy rozumieć, rozumieć znaczy przeżyć.
> /F.Dostojewski/

No popatrz! Ten Dostojewski jaki mądry był!
:)

--
Pozdrawiam :)
JM

72. Data: 2007-08-12 15:08:51

Od: pulsar <p...@g...eu> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> No popatrz! Ten Dostojewski jaki mądry był!
> :)

No, bo mądrą żonę miał... tę drugą dopiero, ale jednak.
(Anna Dostojewska "Mój biedny fiedia. Dziennik")

pulsar

73. Data: 2007-08-12 20:17:00

Od: Koriolan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Natomiast wszędzie jest pełno gotowych przepisów z wymienionymi produktami
> (ale NIE z wyliczoną zawartością białka, tłuszczu i węglowodanów!)
> Dobrze, że chociaż taka informacja obowiązuje producentów spożywki...
> A czy wiesz, że 1 łyżeczka cukru zawiera ok. 20 g węglowodanów,
> a mała kromka chleba ma 22 g węglowodanów...?

g- gram- to jednostka MASY.

jeżeli masa 1 łyżeczki cukru wynosi mniej niż 20 gram- a wynosi mniej-
to jedna łyżeczka cukru NIE MOŻE zawierać 20g weglowodanów. Wszystko
jedno czy napisał to Kwaśniewski Jan, Aleksander czy Nepomucen.
cała reszta twoich wywodów to takie same bzdurne pierdzenie.

Michał

74. Data: 2007-08-12 20:47:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On Aug 12, 12:47 pm, "Cancer" wrote:
> [...]
> Jurek M pisał w poście oficjalnie cytat Jurka M "Ja jestem tylko szarym
> człowieczkiem od promowania DO, wyrobnikiem"
> [...]

Thx za cytat:) I proszę o jeszcze:)
Już jest w dokumencie http://docs.google.com/Doc?id=df88q4b4_18866ck4
Ha! Teraz ja będę namolna... O qrde!

O qrde... dobra robota, Myszko!... 8) Mogę pomóc - jakby co... ;)

Krystyna
--
Panie doktorze, mój rozrusznik serca ma chyba defekt!
- Po czym pan tak sądzi?

75. Data: 2007-08-12 21:57:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koriolan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy napisał to Kwaśniewski Jan, Aleksander czy Nepomucen.
> cała reszta twoich wywodów to takie same bzdurne pierdzenie.

UŁAAA... Oczywiście masz rację! Sorry napisałam bzdurę... ;[
Cieszę się, że ktoś jednak to zauważył, bo to oznacza, że czyta mnie
ktoś myślący!... 8) bo wiesz, mam pewien defekt - nie lubię gadać
do ściany... ;P Naprawdę dzięki za poprawkę! :)

Korekta:
100 g cukru zawiera 99,8 g węglowodanów
1 łyżeczka cukru waży ok. 5 g - czyli zawiera 4,99 g węglowodanów

100 g chleba zawiera średnio - 55 g węglowodanów
mała kromka chleba waży 20 g - czyli zawiera 11 g węglowodanów

Wygląda na to, że mała kromka chleba - to porównywalna dawka cukru
z dwiema łyżeczkami cukru z cukiernicy... :[

Czyli mówiąc wprost - chrzanienie dietetyków, żeby nie używali cukru
(z cukiernicy!) - to będą zdrowi, ale jednocześnie zalecanie pięciu
porcji zboża (patrz: piramida "zdrowia" IŻŻ) - to zwyczajna ŚCIEMA...

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

76. Data: 2007-08-12 22:11:46

Od: Koriolan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> ktoś myślący!... 8) bo wiesz, mam pewien defekt - nie lubię gadać
> do ściany... ;P Naprawdę dzięki za poprawkę! :)

Od tych bzdur twoje posty puchną.
Po drugie- do k.. nedzy wyrzuc te "Opty" z twojej ksywy.
OPTY był tylko jeden i należał do wielkiego żeglarza i człowiek- kpt
Leonida Teligi. A kimże ty jesteś aby sie tak podpisywać.

Michał

77. Data: 2007-08-13 05:24:07

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

12.08.2007: Krystyna*Opty* wrote:

> [...]
> ktoś myślący!... 8) bo wiesz, mam pewien defekt - nie lubię gadać
> do ściany... ;P Naprawdę dzięki za poprawkę! :)

Nie lubisz gadać do ściany? Znaczy jesteś gadem?

> [...]
>
> Wygląda na to, że mała kromka chleba - to porównywalna dawka cukru
> z dwiema łyżeczkami cukru z cukiernicy... :[

Oho, cóż za tłusta manipulacja, nie ma to jak wiele postów temu zgodzić
się, że są różne rodzaje cukrów, a teraz wrzucić wszystko w jeden wór
i cześć, gitara.

> Czyli mówiąc wprost - chrzanienie dietetyków, żeby nie używali cukru
> (z cukiernicy!) - to będą zdrowi, ...

A może ustosunkujesz się wreszcie do chrzanienia optymalnego doradcy,
Jurka M, który twierdzi, że DO leczy wady wzroku, a okulary nosi twórca
DO - dr. Kwasniewski? No i co, wyjaśnisz nam to, czy trochę to niewygodne,
bo musisz się wyżyć na węglowodanach jeszcze? A co ze sławnymi sportowcami,
którzy mają zamiast węglowodanów, stosować tłuszcz przed wysiłkiem? Czy
Pani rzekomo ,,Opty'', wreszcie się jakoś ustosunkuje do tych rzeczy z
minimum obiektywizmu, czy wciąż będzie odwracać kota ogonem?

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

78. Data: 2007-08-13 06:17:30

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Użytkownik "Koriolan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

bosz.
idź już stąd zmanipulowana sekciaro!

79. Data: 2007-08-13 06:38:22

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> Ha! Teraz ja będę namolna... O qrde!
>
> O qrde... dobra robota, Myszko!... 8) Mogę pomóc - jakby co... ;)

kolejny oręż w walce to http://pl.wikipedia.org/wiki/Dieta_optymalna
fajnie, że przy okazji tego hasła została wspomniana dieta kwaśniewskiego.
a tutaj http://en.wikipedia.org/wiki/The_Optimal_Diet jako przykład
artykułu spamerskiego "This article or section is written like an
advertisement.", prośba wikipedii: "Please help rewrite this article
from a neutral point of view per Wikipedia policy."
Pan Mark wnosi o usunięcie tego artykułu, ponieważ uznawany jest za "z
kategorii spam":
Mark blatant advertising for speedy deletion with {{db-spam}}. (help,
talk)"

I ogólnie podsumowanie całego wpisu, jako nierzetelnego,nie popartego
zewnętrznymi źródłami, uznawanymi za prawdziwe publikacjami, badaniami
itd, itd, itd.... : (a tak się rozpisali, jakby mieli pełno źródeł. nic
tylko słowa uznania dla DO-mędrców za wyjątkowo dobre zmanipulowanie
ludzi sekty).

"This article or section needs sources or references that appear in
reliable, third-party publications. Alone, primary sources and sources
affiliated with the subject of this article are not sufficient for an
accurate encyclopedia article. Please include more appropriate citations
from reliable sources."

80. Data: 2007-08-13 06:40:09

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

youAr napisał(a):
> [...]
> affiliated with the subject of this article are not sufficient for an
> accurate encyclopedia article. Please include more appropriate citations

przepraszam....są źródła :)))))) oto one:

* Kwasniewski, J.: Optimal Nutrition. 1999. Warzawa: WGP Publishing
(orig. title Żywienie optymalne. 1999).

* Kwasniewski, J. & Chyliński, M.: Homo Optimus. 2000. Warszawa:
WGP Publishing (orig. title: Dieta optymalna. 2000).

* Poleszynski, DV (PhD): Slank og frisk med animalsk fett;
http://www.matoghelse.no/index.php?id=311434 (accessed Oct 25, 2006)

* Poleszynski, DV (PhD): Bli frisk med optimal ernaering!;
http://www.matoghelse.no/index.php?id=309777 (accessed Oct 25, 2006)

prosze o intrpretację eeg
Przepuklna kolana
Boląca skóra na stopie.
Re: ból zęba przy przeziębieniu
Gdzie najlepiej zagranicą przeszczep wątroby u dziecka - PILNE