Re: optymalni na tej grupie

From: youAr <y...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: optymalni na tej grupie
Date: Mon, 13 Aug 2007 08:38:22 +0200

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Thx za cytat:) I proszę o jeszcze:)
> Już jest w dokumencie http://docs.google.com/Doc?id=df88q4b4_18866ck4
> Ha! Teraz ja będę namolna... O qrde!
>
> O qrde... dobra robota, Myszko!... 8) Mogę pomóc - jakby co... ;)
>
> Krystyna

kolejny oręż w walce to http://pl.wikipedia.org/wiki/Dieta_optymalna
fajnie, że przy okazji tego hasła została wspomniana dieta kwaśniewskiego.
a tutaj http://en.wikipedia.org/wiki/The_Optimal_Diet jako przykład
artykułu spamerskiego "This article or section is written like an
advertisement.", prośba wikipedii: "Please help rewrite this article
from a neutral point of view per Wikipedia policy."
Pan Mark wnosi o usunięcie tego artykułu, ponieważ uznawany jest za "z
kategorii spam":
Mark blatant advertising for speedy deletion with {{db-spam}}. (help,
talk)"

I ogólnie podsumowanie całego wpisu, jako nierzetelnego,nie popartego
zewnętrznymi źródłami, uznawanymi za prawdziwe publikacjami, badaniami
itd, itd, itd.... : (a tak się rozpisali, jakby mieli pełno źródeł. nic
tylko słowa uznania dla DO-mędrców za wyjątkowo dobre zmanipulowanie
ludzi sekty).

"This article or section needs sources or references that appear in
reliable, third-party publications. Alone, primary sources and sources
affiliated with the subject of this article are not sufficient for an
accurate encyclopedia article. Please include more appropriate citations
from reliable sources."