Re: optymalni na tej grupie

Data: 2007-08-13 11:41:46
Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>

Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1186867786.311082.207500@k79g2000hse.googlegrou
ps.com...
On 11 Sie, 18:56, JaMyszka <f...@g...com> wrote:

> Swietny pomysl :) Jesli 'odgrzebie' jakies posty, to podesle. Wiele
> postow jednak zniknelo z psm, lub pewnie niebawem zniknie:(

Maju, jak będziesz mieć trudności z odnalezieniem czegoś, to ja Ci
chętnie pomogę :)

Szkoda tylko, że Myszka wybiera jedynie posty z reakcjami adwersarzy
ad personam z braku kontrargumentów w odpowiedzi na omawiany TEMAT.
No, ale trudno... ;[ To TEŻ ma swoją wymowę... :]

Krystyna
--
Obelgi - to argumenty tych, którzy nie mają argumentów.
Jean Jacques Rousseau