Re: optymalni na tej grupie

Data: 2007-08-13 12:02:40
Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
news:3943.00000058.46bf07cd@newsgate.onet.pl...
> [...]

No to masz u Jeff przechlapane... ;(

Nic Ci nie pomoże... Niefortunnie przyznałaś się, że lubisz boczek.
Jeff takich tępi z całą swoją mocą... ;P

Nękanie ludzi i zmuszanie do tłumaczenia się, że nie są optymalni, mimo
że na nich nie plują, a na końcu obdarzenie ich stekiem wyzwisk i
oszczerstw
- to klasyczne praktyki Jeff. W Google jest takich przykładów multum...

> Wiesz co, ja jednak zastanowie sie czy Ci te linki podesle.

Już się wycofujesz?? Wal śmiało, czas najwyższy żebyś UDOWODNIŁA wszystkie
swoje sensacyjne pomówienia podyktowane chorą wyobraźnią, Annoklay...
Niektórzy tu cię jeszcze nie znają więc nie wiedzą, że to kolejny twój
wybieg, bo nie masz NIC poza oszczerstwami bez pokrycia. W szkalowaniu
nie ma lepszej w całym Usenecie.

> Zaluje bardzo, ale na tym moze skonczymy juz te anonimow dyskusje w
> sieci.

Masz rację, bo Myszka może za dużo się o tobie dowiedzieć...

> Acha, dokladnie ....:)))
>
> ale ......EOT

No tak. I zdaje się - znowu straciłaś godnego ciebie sprzymierzeńca
do "walki z optymalnymi"... ;[

Krystyna
--
Pracownik naukowy to taki człowiek, do którego zawodowych obowiązków należy
brak posłuszeństwa w myśleniu. Na tym polega jego służba społeczna, aby