Re: organizacja zycia z dziecmi

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: organizacja zycia z dziecmi
Date: Tue, 15 Aug 2006 21:41:30 +0200

Goha napisał(a):
> Witam!
> Ostatnio nurtuje mnie pewien problem. Otoz w zwiazku z powiekszajaca sie
> na dniach (a moze to nie koniec :) ) rodzina powaznie myslimy z mezem
> nad wiekszym lokum. I tu zaczynaja sie dylematy - biorac pod uwage ceny
> i tragiczna sytuacje na rynku - czy szukac wiekszego mieszkania w
> miescie czy budowac wlasny maly domek w odleglosci powiedzmy 30 km od
> miasta, ale z dobrym dojazdem.

Poczytaj, był ostatnio identyczny watek na psd. Imo, 30 km, to za duzo,
maksymalnie do 20. Ja woze dziecko 20 km do szkoły i nie mam z tym
najmniejszego problemu. Wazne jest byc w okolicy miała sklepy, aptekę.
Poczytaj na www.murator.com.pl wejdz na forum

> A co robia dzieci, ktorych obydwoje rodzice pracuja? Z przedszkolem to
> mniejszy problem - sa dluzej czynne, dziecko dostaje tam jedzenie, norma
> jest odbieranie dzieciakow po drodze z pracy kolo 16. A co z wiekiem
> wczesnoszkolnym? Od jakiego wieku mozna pozwolic dziecku zeby samo
> wrocilo ze szkoly do pustego mieszkania? A jesli nie ma wracac to co -
> swietlica szkolna? Czy to w ogole jeszcze funkcjonuje?

Switelice funkcjonuja jak najbardziej. Zreszta co ja Ci bede mówiła, na
forum Muratora temat przerabiany x razy, na psd tez duzo. Ja ze swojej
strony tylko Ci powiem, ze nigdy, ale to przenigdy nie wróciłabym z
dzieciakami do bloku;-)Mieszkamy od lutego, jak do tej pory wad
zadnych,a plusów tyle, ze az nie chce mi sie wymieniac;-)Dom, dom i
jeszcze raz dom!

--

Gosia