Re:

91. Data: 2000-05-09 09:03:11

Temat: Re: ortografia
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego jest to mniej mądre?
>Sugerowanie, że żona ma wiele dzieci z różnych ojców można stosować tylko na
>zasadzie żartu :-).
>--

Hm ,no taak,
Pozdrawiam :-))
Juras

92. Data: 2000-05-09 09:09:35

Temat: Re: Re:
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Być może, poprosiłbym Cię o polecenie jakiejś książki ale pewnie
>zachwalałbyś jakąś związaną z wiadomą firmą. Przez to nie byłbyś dla mnie
>wiarygodnym.
>--
>
>:-) http://ogrod.to.jest.to

Jestes taki przewrazliwiony a obrazasz innych.
Czemu sugerujesz ze Jerzy jest tendencyjny.To raczej Twoje zachowanie na to
wskazuje.
Pozdrawiam Juras

93. Data: 2000-05-09 09:31:44

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twój list jest przyjazny ale zdanie "Może dam ci rabat." trochę urazilo
moją
> ambicję. Pewnie jest przerośnięta :-)?
Dobrze, że to ty powiedziałeś, a rabat może dostać prawie każdy, wystarczy
dokonać zakupu w księgarni firmowej.

> [...]
> Być może, poprosiłbym Cię o polecenie jakiejś książki ale pewnie
> zachwalałbyś jakąś związaną z wiadomą firmą. Przez to nie byłbyś dla mnie
Przecież nie będę ci polecać książek które już masz [na stronie, albo
piszesz, że masz=znasz] ale mogę polecić te do których mam najbliżej a ich
nie widzę u ciebie. To przecież oczywiste. I chyba całkiem zrozumiałe. Masz
bardzo dziwne pojęcie o wiarygodności. Dla mnie to brzmi tak w wydaniu
ogrodniczym:
Nie kupuj roślin od ogrodnika, który w swoim sklepie sprzedaje rośliny z
własnej szkółki czy ogrodu. Dlaczego? bo jest niewiarygodny!!! Sic!
Nawet jeśli prowadzi mały sklepik.
pozdrawiam Jerzy

94. Data: 2000-05-09 09:54:29

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pochwal sie co zabrales dziecku?
> JK
GTA 2, i nie tyle zabralem co poprosilem aby wymienil na cos innego.
Jerzy

95. Data: 2000-05-09 10:02:50

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego jest to mniej mądre?
> Sugerowanie, że żona ma wiele dzieci z różnych ojców można stosować tylko
?!?
pozdr Jerzy

96. Data: 2000-05-09 10:17:43

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 11:54 00-05-09 +0200, you wrote:
>GTA 2, i nie tyle zabralem co poprosilem aby wymienil na cos innego.
>Jerzy

nie znam,o co tam chodzi?
Juras

97. Data: 2000-05-10 05:18:13

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
rabat może dostać prawie każdy, wystarczy
> dokonać zakupu w księgarni firmowej.

Rabat może dostać prawie każdy a ja "Może..." ,
więc dla mnie jest on bardziej problematyczny niż u prawie każdego :-)?
Dzięki za szczerość.

> Przecież nie będę ci polecać książek które już masz [na stronie, albo
> piszesz, że masz=znasz]

Tak malo prawdopodobne, że pisżę prawdę?
Czyżbyś na codzień spotykał się z ciągłym opisywaniem kłamstw?

>ale mogę polecić te do których mam najbliżej

Nie polecaj tych, które masz najbliżej. Polecaj, dobre książki.

Masz
> bardzo dziwne pojęcie o wiarygodności.

Moje pojęcie o wiarygodności zbudowane zostało m.inn. na czytaniu prasy
ogrodniczej. Nie będę rozwijał tego zagadnienia chociaż można o tym wiele
powiedzieć.

> [...]
> Nie kupuj roślin od ogrodnika, który w swoim sklepie sprzedaje rośliny z
> własnej szkółki czy ogrodu. Dlaczego? bo jest niewiarygodny!!! Sic!

Błąd w Twoim rozumowaniu zawiera się w słowach "Nie kupuj..".

Kupuj wszędzie gdzie zobaczysz cos ciekawego (wartego zakupu).
Istota zawiera się w słowach: nie wierz sprzedającemu że działa w Twoim
interesie.
Najważniejszym celem sprzedającego jest: sprzedać.
I nie jest tu ważny zawód sprzedającego ani wielkość sklepu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

98. Data: 2000-05-10 22:57:02

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rabat może dostać prawie każdy, wystarczy
> Rabat może dostać prawie każdy a ja "Może..." ,
> więc dla mnie jest on bardziej problematyczny niż u prawie każdego :-)?
> Dzięki za szczerość.
Nie załapałeś, rabaty są w różnej wysokosci dla różnych klientów tudziez
najlepsze dla pracowników i to ostatnie miałem na mysli.

> Tak malo prawdopodobne, że pisżę prawdę?
Nie o to chodzi, mieć nie zawsze oznacza przecztać tudzież znać, wiem to po
sobie. Więcej mam niz znam [albo pamiętam], dlatego mam i po nie sięgam jak
potrzeba.

> Czyżbyś na codzień spotykał się z ciągłym opisywaniem kłamstw?
włącz sobie telewizor o 19.30 na 1, itd., itp. albo poczytaj jakąś grupę!

> Nie polecaj tych, które masz najbliżej. Polecaj, dobre książki.
To mam polecać, czy nie, sam już nie wiem.

> Masz
> Moje pojęcie o wiarygodności zbudowane zostało m.inn. na czytaniu prasy
> ogrodniczej. Nie będę rozwijał tego zagadnienia chociaż można o tym wiele
> powiedzieć.
jak to dobrze, że jej nie czytam

> Błąd w Twoim rozumowaniu zawiera się w słowach "Nie kupuj..".
???

> [...]
> interesie.
> Najważniejszym celem sprzedającego jest: sprzedać.
??? wolny rynek i konkurencja wymusza pewne zachowania.
Podstawą każdej zorganizowanej społeczności jest produkcja i handel.
Wystarczy mieć oczy otwarte i dobre prawo chroniące konsumenta.
Ale to nie temat na tę grupę.
Pozdrawiam Jerzy

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help