Strona główna Grupy pl.sci.psychologia osobowosc dyssocjalna-jako zagrozenie dla rozwoju grup spolecznych Re: osobowosc dyssocjalna-jako zagrozenie dla rozwoju grup spolecznych

Re: osobowosc dyssocjalna-jako zagrozenie dla rozwoju grup spolecznych

Data: 2004-11-11 12:15:37
Temat: Re: osobowosc dyssocjalna-jako zagrozenie dla rozwoju grup spolecznych
Od: GABi <g...@g...pl>

Użytkownik beatka napisał:

> oj, oj...a tak fajnie sie zaczelo-pieknie nazwaliscie to czego
> oczekiwalam-kazde z was ma inne spojrzenie na to zagadnienie i
> dobrze!!!
> tego oczekiwalam -chce wiedziec co ludzie rozumieja przez
> znaczenie slowa osobowosc dyssocjalan

To czego narzekasz ? ;)

> tylko ze zapedziliscie sie troszke

Iiii tam.... :)

> zaczelo to juz wygladac na prywatna rozgrywke

Eeee...tam :)

> prosze!!!prosze!!!!podyskutujmy, albo chociaz przyblizmy sobie ten temat-o
> dziwo , jest on szalenie na czasie i jak dla mnie bardzo intrygujacy. Bo
> jakie tak naprawde zagrozenie moze niesc za soba taka osobowosc???no
> jaki&egrave;???blagam -pomozcie zrozumiec beatka

No, ale czego Ty nie rozumiesz ? :)

Ludzie z osobowością dyssocjacyjną, to w większości mężczyźni.
Ich cechą charakterystyczną jest lekceważenie praw innych ludzi,
są to jednostki aspołeczne.
To ludzie impulsywni, agresywni, antyrodzinni, zakłamani,
często wchodzący w konflikty z prawem.
Środki psychoaktywne są częstokroć nieodłącznym elementem ich życia.

Jakie moim zdaniem zagrożenie dla rozwoju grup społecznych niesie ta
konkretna osobowość ?

Z oczywistych względów sprzyja rozwojowi przestępczości, w tym też
seksualnej, dewiacji seksualnych, niezdolności do tworzenia trwałych
związków.

Nie zgadzam sie z tym, co napisałaś w swoim pierwszym poście, że wszyscy
jak tu żyjemy na tym świecie jesteśmy jednostkami podpadającymi pod tę
patologię. Jeszcze nie, na szczęscie :-D

Czego jeszcze nie rozumiesz ? :)

--
GABi