Re: [ot] Absorbentki

Data: 2002-11-05 15:30:47
Temat: Re: [ot] Absorbentki
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl>

> Pomocy, grupowiczki! Skończyły mi się absorbentki, a przeżyć
> bez nich nie mogę nawet jednego dnia.

A ja mam fajny sposob, podziele sie: rozdzielam chusteczke higieniczna na
poszczegolne warstwy (ma najczesciej 3) i kazdej z tych warstw uzywam jako
absorbentki. Efekt jest taki sam, jak przy absorbentkach, swietnie sie
tluszczyk wchlania i nie rozmazuje makijaz. Ale to musi byc pojedyncza,
cieniutka warstwa. Tak tylko o tym pisze, nie zeby Ci cos doradzac czy cos,
tylko moze ktos sie skusi, bo ja np. mam tak tlusta skore, ze na absorbentki
szly u mnie miliony :)))
Kruszyna
PS. Pomysl uzyskalam wlasnie na grupie :)
--
"Primum non stresere..."