[Warszawa] Absorbentki

1. Data: 2002-11-05 15:30:47

Temat: Re: [ot] Absorbentki
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomocy, grupowiczki! Skończyły mi się absorbentki, a przeżyć
> bez nich nie mogę nawet jednego dnia.

A ja mam fajny sposob, podziele sie: rozdzielam chusteczke higieniczna na
poszczegolne warstwy (ma najczesciej 3) i kazdej z tych warstw uzywam jako
absorbentki. Efekt jest taki sam, jak przy absorbentkach, swietnie sie
tluszczyk wchlania i nie rozmazuje makijaz. Ale to musi byc pojedyncza,
cieniutka warstwa. Tak tylko o tym pisze, nie zeby Ci cos doradzac czy cos,
tylko moze ktos sie skusi, bo ja np. mam tak tlusta skore, ze na absorbentki
szly u mnie miliony :)))
Kruszyna
PS. Pomysl uzyskalam wlasnie na grupie :)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-05 16:24:57

Temat: [Warszawa] Absorbentki
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy, grupowiczki! Skończyły mi się absorbentki, a przeżyć
bez nich nie mogę nawet jednego dnia. Czy jest w Warszawie miejsce,
możliwie blisko centrum, gdzie na pewno je kupię? Poprzednio
robiłam zapasy w Superpharmie w Galerii Mokotów, ale ostatnio
i tam nie mieli...

Saddie ze świecącą się gębą
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-11-05 21:18:41

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
absorbentki. Efekt jest taki sam, jak przy absorbentkach, swietnie sie
> tluszczyk wchlania i nie rozmazuje makijaz. Ale to musi byc pojedyncza,

Ooooo widzę że TY również znasz tą metodę u mnie również się sprawdza:-)

Pozdrawiam
Paula

1. Data: 2002-11-06 08:13:48

Temat: Re: [Warszawa] Absorbentki
Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> możliwie blisko centrum, gdzie na pewno je kupię? Poprzednio
> robiłam zapasy w Superpharmie w Galerii Mokotów, ale ostatnio

jesli chodzi koniecznie o Clean&Clear to sprobuj na tylach Galerii Centrum w
takim malym kiosku kosmetycznym naprzeciw Pizza Hut; jesli tam nie bedzie to
mozesz sie przejechac do Leclerca na Bielany ul. Kwitnaca, widzialam je
wczoraj; ewentualnie do Auchan na Zeraniu (Modlinska) sa tam prawie zawsze;
jesli nie zalezy Ci na Clean&Clear to z kolei na tylach Pizza Hut (dawny bar
Zodiak hehe... ciekawe czy ktos jeszcze go pamieta) jest sklep firmowy Yves
Rocher, tam powinny byc, ale z tego co pamietam kiedy zdesperowana szukalam
absorbentek po calej Warszawie odstraszyla mnie ich cena, nie pamietam ile
to byla ale cos miedzy 20 a 30 zl; dla porownania C&C kosztuja w
hipermarkecie ok. 12 zl

1. Data: 2002-11-06 08:20:57

Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szly u mnie miliony :)))
> Kruszyna
> PS. Pomysl uzyskalam wlasnie na grupie :)

u mnie sie ten sposob nie sprawdzil, zuzywam jakies 3 absorbentki dziennie i
bez porownania efekt jest lepszy niz po matowaniu chusteczka higieniczna;
absorbentka nie sciera makijazu i zostawia na skorze jakby leciutka warstwe
pudru poza tym wydaje mi sie ze efekt jest trwalszy; na chusteczce zawsze
widze slady pudru i pod koniec dnia wydaje mi sie, ze starlam caly makijaz;

1. Data: 2002-11-06 08:22:28

Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

wlasnie sie zorientowalam, ze Galerii Centrum jest kilka w Warszawie ;)
chodzilo mi o ta najwieksza czyli na Marszalkowskiej

farbowanie włosów "na blond"
Gelanic - Wrocław
Zaszaleję - pytanie o szampon koloryzujący
plamki po krostach
sprostowanie