[ot] ROT13

31. Data: 2002-09-20 15:47:06

Temat: Re: [ot] ROT13
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja twojej religii nie nazywam obrazliwie sekta! Nie czyn wiec tego wobec
> mnie.

Sekta to zupelnie neutralne okreslenie. Jesli odbierasz je pejoratywnie, to
juz jest to twoj problem, nie moj.

> Pisalem, ze skoro jestem sam jedyny, to jest bez sensu tworzyc kryteria
> kwalifikacji na 10.dan jesli nikt nie kwalifikuje sie na 1.dan
> Najpierw dostan sie na studia a dopiero dlugo potem dowiaduj sie co trzeba
> pisac w pracy magisterskiej. First things first!

Wiesz, tak sie sklada, ze mam w dorobku i prace na uczelni, i prace w szkole
sredniej. Jako nauczyciel, jako wykladowca. I nie do pomyslenia jest, aby
prowadzic jakikolwiek kurs bez dokladnego uprzedniego jego opracowania,
zaplanowania wszystkich tematow, zrodel naukowych, poszczegolnych spotkan ze
studentami, tematow egzaminow, kolokwiow, itd.
Zanim czlowiek zlozy papiery na studia, ma prawo w szczegolach poznac ich
program i wymagania.

> To co piszesz jak najbardziej swiadczy o tym, ze nie wiesz co to sa sekty.
> Nie pisalabys bowiem, ze Prorok Przez Boga Wybrany samotnie tworzac nowa
> religie rozna od innych, nawolujacy ludzi z calej planety do wolnosci,
> myslenia, madrosci, odpowiedzialnosci, "nawoluje do uczestnictwa w
> sekcie"... Nie ta skala, nie te wartosci!

To tylko jeszcze jeden nowy guru, a brzmi jak setki poprzednikow - jest
jedyny, prawdziwy i zupelnie inny od innych. Ci, ktorzy popelnili zbiorowe
samobojstwo w Gujanie w 1978 roku tez byli nawolywani do madrosci, wolnosci
itd. No wolni to oni moze sie stali, tyle ze zdeczko raptownie...........

> Nie! Nie to... Chodzilo raczej o twoje uszczypliwe komentarze i
> przypisywanie mi choroby psychicznej i zlych zamiarow.
> Netykieta zaleca inaczej!

Uczepiles sie tej netykiety jak tonacy brzytwy. Ale kazda wymowka jest
dobra, byle sie wymigac.

> Nieliczni tylko rozumieja moje poglady, ale nie wszyscy od razu mnie
> potepiaja i publicznie ponizaja. Wielu uwaza mnie za wariata, ale tylko
> nieliczni publicznie to okazuja w zlosliwych atakach personalnych.

No widzisz, nigdy nie uwazalam sie za czlonka wiekszosci. Jakos komuna mnie
tego skutecznie oduczyla.

> Doceniam to ze mi wtedy nie zwracalas uwagi. Chodzi o to, ze nie pisuje
> tylko o mojej 'sekcie' jak to sugerujesz, i ze powinienem sie stad wyniesc
> bo o dzieciach nic nie pisze.

Wtedy, kiedy piszesz ON T, jest calkiem ok. Tylko po co prawie zawsze
wlepiasz cos o ideologii AJ? Nikt inny tu nie pisze postow w stylu: Ja jako
katolik, albo ja jako muzulmanin, albo ja jako protestant.

A.

32. Data: 2002-09-20 15:59:30

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 20 Sep 2002 from pl.soc.dzieci message-id=
news:amfftj$54h$1@news.onet.pl :

> Sekta to zupelnie neutralne okreslenie. Jesli odbierasz je
> pejoratywnie, to juz jest to twoj problem, nie moj.

Moja inteligencja i spostrzegawczosc pozwolily mi dostrzec, ze uzylas slowa
sekta w znaczeniu pejoratywnym.

Nawet jakby 'sekta' bylo slowem o wylacznie dobrym znaczeniu, to tez
protestuje, bo nie jestem czlonkiem sekty ani takiej nie chce tworzyc. Na
razie nauczam religii. Jesli bede kiedys tworzyc 'organizacje religijna' to
rowniez nie bedzie to sekta. Nie jest to bowiem moim celem.

przyklad:
Jesli wiec nauczam jak nalezy polowac/lowic ryby, to nie wmawiaj mi, ze
prowadze zapisy do kola gospodyn wiejskich. To zupelnie rozne sprawy.

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertan.sytes.net/pl/ http://albertan.republika.pl/

33. Data: 2002-09-20 16:02:31

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

20 wrz 2002 Albert Jacher Chosen ByGod
<A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> rzecze w
news:Xns928F80309405Balbrtn@150.254.173.2 :

A teraz to cię skiluję po referencjach. Ciebie i miłe panie, które nie mogą
się powstrzymać i trola mi z KFki wywlekają. Ja rozumiem, że ciężko
wytrzymać, ale przecież to chory człowiek! Nie dyskutujcie z nim!

--
| s i w a @ v e g e . p l |
| http://franolan.one.pl/siwa |

34. Data: 2002-09-20 16:06:24

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moja inteligencja i spostrzegawczosc pozwolily mi dostrzec, ze uzylas
slowa
> sekta w znaczeniu pejoratywnym.

Zeby uzyc tu anglizmu: Beauty is in the eye of the beholder.

> [...]
> razie nauczam religii. Jesli bede kiedys tworzyc 'organizacje religijna'
> rowniez nie bedzie to sekta. Nie jest to bowiem moim celem.

Ale to ZAWSZE tam sie konczy, bez wyjatkow, chyba ze umrze smiercia
naturalna zanim tam dobiegnie.

> przyklad:
> Jesli wiec nauczam jak nalezy polowac/lowic ryby, to nie wmawiaj mi, ze
> prowadze zapisy do kola gospodyn wiejskich. To zupelnie rozne sprawy.

Chyba do kolka wedkarskiego...? Nauczac trzeba kogos, nie ma nauczania bez
uczniow, a jesli sa uczniowie, to jest organizacja (mniej lub bardziej
formalna). Chyba ze nauczyciel.........ale to juz pisalam.
I teraz przysiegam, ze robie EOT. Dosyc przelewania z pustego w prozne,
musze w realu zrobic pare przyziemnych spraw, np zatroszczyc sie o
codziennosc, dziecko, ciaze, dom.

A.

35. Data: 2002-09-20 16:06:35

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> poszczegolnych spotkan ze studentami, tematow egzaminow, kolokwiow,
> itd. Zanim czlowiek zlozy papiery na studia, ma prawo w szczegolach

Troche tak...

Jednak ja tworze religie oparta na madrosci. Nauczam, ze tak naprawde to
nie znamy jeszcze realnego swiata, dopiero musimy jego prawa poznac i
zrozumiec. Nie ma z gory zapisanego planu.

Poza tym ja tworze religie, nie zas nauczam starego programu, ktory
sprawdzano wiele semestrow.

Pierwszy raz jestem prorokiem. Nie jestem tez wszechwiedzacy.
Jestem czlowiekiem, ktory sie rozwija jak wszyscy.
jesli nikt mnie nie poprze, niekt sie nie przylaczy, to nikt sie nie dowie
co jest potrzebne do 10.stopnia.

Ty tez nie wiesz jakie sa kryteria wyboru papieza, albo wtajemniczenia
jogina.

36. Data: 2002-09-20 16:14:28

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zbiorowe samobojstwo w Gujanie w 1978 roku tez byli nawolywani do
> madrosci, wolnosci itd. No wolni to oni moze sie stali, tyle ze

Sposob w jaki uzywasz logiki, rozumu, myslenia powoduje, ze mozna podwazyc
wszystko co sie chce. Ja to nazywam Justified Stupidity Principle.

"Powiedz mi cokolwiek a ja to potrafie uzasadnic albo osmieszyc."

Skad ty w ogole wiesz co oni tam nauczali?
A jesli nauczali, zeby trzymac sie madrosci, a czynili glupoty, to jaki
wniosek?
A czy powolywali sie w tamtej sekcie na Biblie Chrzescijan? A w innych
sektach, swiatyniach i kosciolach?
Jaki z tego wniosek?

Ja sie przynajmniej na Biblie nie powoluje.

37. Data: 2002-09-20 16:22:12

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wlepiasz cos o ideologii AJ? Nikt inny tu nie pisze postow w stylu: Ja
> jako katolik, albo ja jako muzulmanin, albo ja jako protestant.

Czynie tak dlatego, by ludzie zrozumieli dlaczego pisze tak jak pisze.
To co pisuje na rozne tematy, jest tak inne od tego co ludzie mysla do tej
pory o swiecie, ze musze to zdeklarowac jako inny swiatopoglad, zeby ludzie
mogli latwiej zmienic punkt widzenia.

Jesli bym pisal, ze uzywanie prezerwatywy to grzech i obraza Pana Boga, to
nie musze pisac, ze wyznaje Katolicyzm, bo i tak wszyscy beda wiedziec o
tym.

Ale jak pisze, ze nalezy ograniczyc plodnosc ludzkiej populacji i polozyc
raczej wiekszy nacisk na dobra edukacje mlodych i przyszlych pokolen, to
watpie by ktos to skojarzyl z jakakolwiek religie tradycyjna.

Ty przylepiasz moim pogladom latke "Schizofrenia", ja przylepiam moim
pogladom latke "Albertanism - nowa religia".

Jesli ludzi tego nie naucze, to nikt sie nie domysli latwo, ze polady
jakiegos faceta to nowa religia, ktorej mozna uzywac.

38. Data: 2002-09-20 17:49:20

Od: "kameljanda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię
choć nie tak nerwowo jak inni uczestnicy ;-))))))))
--
Małgorzata: pisząc do mnie 'usuntonimzginiesz'
Kamelia (pięciolatka) http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=583

39. Data: 2002-09-20 18:03:00

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> napisał w wiadomości

> A teraz to cię skiluję po referencjach. Ciebie i miłe panie, które nie
mogą
> się powstrzymać i trola mi z KFki wywlekają.

Jedno mnie zastanawia po kiego grzyba informowac cala grupe kogo sie ma w
KF-ie?
Ja wiem ze nalezy sie pochwalic znajomoscia obslugi komputera i email
readera i tego ze sie umie dodawac do KF-a a i w ogole to takie ladne i
profesjonalne slownictwo, ale bez przesadyzmu, po co jest kupa
bezsensownych postow z rodzaju" znowu wylazl mi z KF-a":-/.
Jak sie ktos komus nie podoba to go ignoruje i nie oglasza tego calemu
swiatu bo w koncu kogo to obchodzi, a jak dana osoba zmienia parametry i
znowu jest widoczna to sie ponownie ja ignoruje i nie robi z tego afery
ogolnonetowej.

no offence oczywiscie, podpielam sie pod twoj post ale tyczy sie to
wszystkich ktorzy tak robia

pozdrawiam
Nea

40. Data: 2002-09-20 18:53:46

Od: "michał" <michał@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zalamuj mnie :-(((
>
> ;-)

Mnie też :-)

doplata do plomb
ksiaki-A.M w Poznaniu
Ponownie prosze o pomoc
Cokolwiek o Ehlersa-Danlosa???
[ot]Re: wyznanie vs. medycyna -prowokacje Ani