[ot] czy pozwolimy obrazac rene?

1. Data: 2002-10-10 15:09:48

Temat: [ot] czy pozwolimy obrazac rene?
Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

znany wszystkim pszemol popelnil rzecz haniebna: w korespondencji
prywatnej bedacej kontynuacja dyskusji na forum usenetu naublizal naszej
kolezance renie nazywajac ja "suka". list ten zacytowal pozniej na
grupie pl.news.nowe-grupy obrazajac ja tym razem publicznie.

nie mamy fizycznej mozliwosci spotkac sie z pszemolem i obic mu twarz,
na co w pelni zasluzyl. mozna jednak ukarac go przesylajac list z
tlumaczeniem do firmy, w ktorej pracuje. w stanach tego typu zachowania
nie sa, delikatnie mowiac, pochwalane. oczywiscie nalezy dopuscic
wariant, w ktorym pszemol publicznie przeprosi rene.

prosze o wasze zdanie na ten temat.

p8on

1. Data: 2002-10-10 15:12:38

Temat: Re: [ot] czy pozwolimy obrazac rene?
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> nie sa, delikatnie mowiac, pochwalane. oczywiscie nalezy dopuscic
> wariant, w ktorym pszemol publicznie przeprosi rene.

nie dajmy sie zwariowac

WiKiNg

1. Data: 2002-10-10 15:13:03

Od: Krzysztof Wychowalek <X...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

Peyton <p...@t...pl> wrote in news:ao457f$k33$1@news2.tpi.pl:

> znany wszystkim pszemol popelnil rzecz haniebna (...)
> prosze o wasze zdanie na ten temat.

mysle ze bardziej na miejscu byloby gdyby w tym temacie wypowiadala
sie sama zainteresowana

--
Krzysztof Wychowalek <x...@v...pl>
ICQ# 34184303 | PGP Key ID 0x576B87F6

1. Data: 2002-10-10 15:19:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał:
> prosze o wasze zdanie na ten temat.

"Wodz rozbojnikow" szuka tu odsieczy? ;-)

Obelgi to sa argumenty tych, ktorzy nie maja argumentow,
a to zwykle obraca sie przeciwko nim samym...

Mozna tylko wspolczuc Pszemolowi, ze tak nisko sie stoczyl.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-10 16:01:14

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie sa, delikatnie mowiac, pochwalane. oczywiscie nalezy dopuscic
> wariant, w ktorym pszemol publicznie przeprosi rene.

Byc moze nie powinnam sie wypowiadac w tym watku, poniewaz mialam kiedys na
tej grupie powazna scysje z rena, ale... z ciekawosci poszukalam tego
maila...
Wnioski mam nastepujace.
1. Przepros rene za to, ze przeniosles ten watek jeszcze tutaj, gdzie nikt
nie wiedzial, co komu przemol o renie napisal
2. Naruszanie tajemnicy prywatnej korespondencji jest karygodne i za to
pszemol powinien przeprosic.
3. W epitetach i rena i przemol sa sobie równi i w tym kontekscie moga
jednoczesnie lapki do siebie wyciagnac albo zwyczajnie przestac ze soba
dyskutowac wszak istnieje KF. U reny mozna liczyc na amnestie po dwóch
latach - mnie po takim czasie z KF usunela.
--
Joanna zniesmaczona mocno
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-10 16:16:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> 2. Naruszanie tajemnicy prywatnej korespondencji jest karygodne i za to
> pszemol powinien przeprosic.

Chyba czegoś nie rozumiesz. Ujawniłem list którego JA byłem
autorem. W liście tym nie było ANI JEDNEGO SŁOWA które ona
wypowiedziałaby prywatnie. Mój prywatny list był odpowiedzią
na publiczny artykuł na grupie dyskusyjnej pl.soc.wegetarianizm
w którym rena nazwała mnie głąbem i wyjaśniała całemu światu,
że nie ma w tym określeniu niczego niewłaściwego bo to przecież
część kapusty. Ja na to zareagowałem prywatnym listem do niej
w którym dałem jej przykład analogii która była równie niewinna
co jej głąb. Nie mam nikogo za co przepraszać, bo niczyjej
prywatnej korespondencji nie ujawniałem :-) A ujawniłem SWÓJ
list po tym, gdy K. Wychowałek użył jego treści którą
poznał w nielegalny sposób, w publicznej dyskusji.

Proponuję abyś poznała kulisy sprawy w której próbujesz
występować w roli sędziego. Sądzę że przeprosisz mnie tutaj za
swój nieuczciwy "werdykt" jeśli masz się za człowieka z klasą.

> 3. W epitetach i rena i przemol sa sobie równi

Dziękuję za zrozumienie. To bardzo cenne.
Określenie suczka, czytaj: mały piesek płci żeńskiej jest równe
określeniu głąb, czytaj: część kapusty :-))) Jeszcze raz dziękuję.

1. Data: 2002-10-10 16:22:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote in message news:ao45pv$ave$1@news.tpi.pl...

> "Wodz rozbojnikow" szuka tu odsieczy? ;-)
>
> Obelgi to sa argumenty tych, ktorzy nie maja argumentow,
> a to zwykle obraca sie przeciwko nim samym...
>
> Mozna tylko wspolczuc Pszemolowi, ze tak nisko sie stoczyl.

Kolejny sędzia kalosz? Proponuję zerknąć tutaj i ocenić obiektywnie:

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:anm8uc$dim$1@foka.acn.pl...

> ale to nie byl przepis, glabie:))))

i tu:

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:anmfs2$ud$1@foka.acn.pl...

> ale glab to czesc kapusty - jaki to inwektyw?:)

I na drugi list odpisałem jej już prywatnie tak:

> żaden inwektyw, suczko.

I co Ty na taki "materiał dowodowy", Pani Sędzino?

1. Data: 2002-10-10 16:22:42

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisal w wiadomosci

> prosze o wasze zdanie na ten temat.

Moje zdanie jest takie, ze zdanie Pszemola na czyjkolwiek/jakikolwiek temat
jest malo znaczace i nie ma sensu rozpoczynac nowego flame-watku.
Szkoda tylko, ze na p.n.n.g. Pszemol nie dyskutuje zalozenia grupy
pl.rec.napisz-do-Pszemola :->

Tinue

1. Data: 2002-10-10 16:25:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wychowalek" <X...@S...com> wrote in message

> mysle ze bardziej na miejscu byloby gdyby w tym temacie wypowiadala
> sie sama zainteresowana

Naprawdę tak myślisz? A kiedy zmieniłeś zdanie w tym zakresie?
Bo to Ty użyłeś pierwszy tej prywatnej korespondencji...

1. Data: 2002-10-10 16:33:52

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

> I co Ty na taki "materiał dowodowy", Pani Sędzino?

Odrzucony!
Nadal Ci wspolczuje i nie mam zamiaru rozstrzygac Waszego sporu,
kto komu bardziej dokopal.
Postaraj sie jednak panowac nad emocjami i nie uzywac inwektyw,
a wiele zyskasz. Bierz z ludzi dobry przyklad, a nie zly.
EOT

Pozdrawiam
Lilla

jak suszycie grzyby?