Strona główna Grupy pl.sci.psychologia [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;) Re: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)

Re: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)

Data: 2005-11-21 22:56:41
Temat: Re: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)
Od: "Redart" <r...@o...pl>

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:dlergh$4rq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
>
> Przeczytalem - to wszytko oczywiscie michniczenie.
>
> Zalozenie jest takie, ze poniewaz SO dostala troche kasy od Prokomu, to
> znaczy ze od razu
> bedzie ona dbala o interesy Prokomu.
>
> I to ma swiadczyc o tym ze poniewaz SO glosowala nad rzadem PiSu (nawet
> nie
> jest w koalicji), to
> oznacza ze PiS nie rozwalii starych ukladow.
>
> I jeszcze: PiS NIE rozwali Prokomu (mi ze pewnie tego hcesz) bo to
> *legalnie* dzialajaca firma w Polsce.
> Chcesz dyktatury czy co?
Zaraz, zaraz ... Chwila ... Jam nie aż taki zaraz wywrotowiec ...
Aż takich planów żem tu nawet w marzeniach nie kroił ... ;)

Mi generalnie, Duchu, jeśli mówić, że "o coś mi chodziło" to tylko o taką
drobnostkę, o śmiesznarefleksję, która siezrodziłą w głowie pijanego
ze szczęścia wyborcy:
skoro "nowy układ" (którego filarem jest przecież także Samoobrona) jest tak
zgrabnie, jak się okazuje, wpięty w finanse "starego układu", to ...
to właściwie po co mi ten "nowy układ" ? Pachnie w istocie tak samo,
jak ten stary - czystą polityką rozsiadłą na korycie jak przejedzona
maciora, która ukuła sobie właśnie błyskotliwe hasło: "co za marnotrawstwo,
podchodzić i odchodzić wciąż od koryta. W imię oszczędności - zostańmy
przy korycie ;)".

> Eh, to michniczenie....
>
> Jak na razie sa wazniejsze sprawy - sluzby specjalne, np. WSI, od tego
> trzeba zaczac a
> juz sa klopoty - bo Stary Uklad bardzo utrudnia zmiany m.in. wlasnie
> raczkami "guru" Michnika.
> Rolą Michnika jest obrona Starego Ukladu za wszelka cene, .... a Ty mi go
> cytujesz :/

Ech, Duch ... A tu masz nieco Leppeczenia: jak to mu się wizja
nagle wyprostowała, i tylko czekać, jak razem z Kaczorkiem będzie zapraszał
Balcerowicza do wspólnej wódki "Leszek, nie bierz sobie tak bardzo do serca,
wisz - to tylko takie polityczne żarciki z tym >musi odejść<. My Cię
przecież
wszyscy bardzo lubimy, ale sam rozumisz, wyborca prosty jest, lubi
hasła o "odchodach":

http://finanse.wp.pl/POD,14,wid,8094534,prasa.html?P
%5Bpage%5D=1&ticaid=1960

Cytuję:

PulsBiznesu: ...a pieniądze znajdziemy, jak się wreszcie dobierzemy do kasy
NBP?
A.L: Absolutnie nie! Całkowicie popieram niezależność banku centralnego,
nie będzie żadnego zamachu!
PB: Ale "Balcerowicz musi odejść"?
A.L.: Panowie, to też takie hasło... Wcale nie musi odchodzić, on dobrze
wykonuje to,
co mu każe ustawa. Na jego miejscu każdy ekonomista robiłby to samo.
PB: Święci pańscy! Lepper chwali Balcerowicza?! ...
A.L.: ... (reszta pod linkiem).